recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Media Center One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Media Center One

Besvar Besvar Side  <1 91011
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2007 kl. 23:11

Du skal afinstallere det andet tvkort.. MCE kan ikke håndtere de to kort samtidig. Så vil FireDTV blive opfattet af MCE, når den er installeret.

Til top
rohden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2007 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Du skal afinstallere det andet tvkort.. MCE kan ikke håndtere de to kort samtidig. Så vil FireDTV blive opfattet af MCE, når den er installeret.

Tak for svaret. Det lykkedes faktisk for mig igår aftes at få det til at spille (uden at af-installere det eksisterende kort), og billedet er helt kanon - selv på det gamle 32" LG LCD TV jeg pt. benytter, da mit Philips 37" er til reparation (som så mange andre) . Jeg glæder mig til at få Philips TV'et tilbage i perfekt stand, for så bliver det da helt vildt    

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2007 kl. 15:40

Lyder godt.. Jeg har endnu selv til gode at afprøve det, men der skulle snart være en mulighed for det. Det glæder jeg mig også rigtig meget til.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 91011

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu