recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af ny pioneer DVD HDMI opt./afs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af ny pioneer DVD HDMI opt./afs

Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Besked
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2006 kl. 11:22

Håber der er flere som har lyst til støtte op under denne opfording til fælleskøb af en af de nye HDMI DVD afspillere/opdatere....?

God weekend til jer alle!

Til top
Claus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2004
Point: 187
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2006 kl. 12:13
Jeg er på udkig efter en ny hdd-optager.

Mine kriterier er
- Pioneer
- hdmi
- dvb-t
- min 160gb.

Så et fælleskøb med Pioneer er jeg med på.
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2006 kl. 12:48

Det korte af det lange må være:

Hvis modellen uden DVB-T er billigere end den med, så prøv at få den med i et evt. fælleskøb også.

Så kan folk jo selv vælge.

Og da DVB-T jo nærmest er lig med lovprisninger, så må modellerne uden jo være til at forhandle ned i pris. Til fordel for alle os med falliterklæringerne...men det må jo være vores "problem".

Til top
Roddi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Marts-2006
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2006 kl. 17:53

Oprindeligt skrevet af Claus Claus skrev:

Jeg er på udkig efter en ny hdd-optager.

Mine kriterier er
- Pioneer
- hdmi
- dvb-t
- min 160gb.

Så et fælleskøb med Pioneer er jeg med på.

Samme specifikationskrav har jeg også til HDD-optageren...!

Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Point: 939
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2006 kl. 21:16

Godt nyt, til dem der gerne vil have en Pioneer recorder med HDMI og DVB-T tuner.

Jeg talte i dag med en fra Pioneer på Hifi & Surround messen i Kbh. Han kunne fortælle, at både DVR-545HX-S og DVR-940HX vil være fuldt ud kompatibelt med det nordiske DVB-T net (i modsætning til hvad jeg tidligere har fået oplyst af Pioneer support).

Lige en bemærkning til Non-Desperado: Det er da helt fint, hvis du kan nøjes med en recorder uden DVB-T og en bil med kun 3 døre. Men den dag du sælger, vil du nok opdage, at du havde gjort klogt i at vælge en recorder med DVB-T og en 5-dørs bil for den sags skyld - der er simpelthen større efterspørgsel på disse! Du gør dig selv en bjørnetjeneste ved at vælge "skrabede" modeller. Håber du forstår hvad jeg mener.

Men, hvis fælleskøbet kan komme til at omfatte modeller både med og uden DVB-T tuner, er jeg da 100% med på dette. Jeg håber bare ikke, grundet nogle (måske få) potentielle købere her på recordere.dk, der p.t. ikke har brug for DVB-T, at fælleskøbet så kun for bliver for de analoge Pioneer modeller! Det ville sgu være for surt.

Mine kriterier for en ny recorder er ligesom Claus' og Roddi's:
- Pioneer
- HDMI
- DVB-T
- Min. 160GB

Dvs. DVR-545HX-S og DVR-940HX vil opfylde disse krav.

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2006 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

Lige en bemærkning til Non-Desperado: Det er da helt fint, hvis du kan nøjes med en recorder uden DVB-T og en bil med kun 3 døre. Men den dag du sælger, vil du nok opdage, at du havde gjort klogt i at vælge en recorder med DVB-T og en 5-dørs bil for den sags skyld - der er simpelthen større efterspørgsel på disse! Du gør dig selv en bjørnetjeneste ved at vælge "skrabede" modeller. Håber du forstår hvad jeg mener.

Hmm forventer du virkeligt at din gensalgs pris om nogle år er højere fordi du har en recorder med DVB-T ?

Økonomisk samlet set er det da klart bedst at købe en skrabet model, hvis man ikke har behov for f.x. DVB-T. 

Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Point: 939
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2006 kl. 22:19

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Hmm forventer du virkeligt at din gensalgs pris om nogle år er højere fordi du har en recorder med DVB-T ?

Ja, hvis man sælger den til en der bor uden for et kabel-tv område (og det er vi mange der gør). Det samme gælder en recorder med fx HDMI - det er jo heller ikke alle, der har brug for dette, men mange vil formentlig sætte det som et krav i en fremtidig købssituation i og med flere og flere har fået tv med HDMI.

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Økonomisk samlet set er det da klart bedst at købe en skrabet model, hvis man ikke har behov for f.x. DVB-T. 

Ja helt klart, hvis man blot har tænkt sig at forære produktet væk, når man ikke længere vil have det

Hver eneste gang jeg har skulle sælge noget af teknisk art, har det altid været nemmest at handle de produkter, der har ekstra features, frem for "skrabede" modeller. "En bestemt bil med aircondition er lettere at sælge, eller indbringer en klart bedre pris, end den samme model bil uden aircondition."

Til top
Claus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 07:13
Stop nu alt det her "ordgøjl" med sammenligning af biler og hdd-optagerene. Det fører ikke til noget som helt.

Lad os hellere overbevise Lars om at vi skal have et fælleskøb på Pioneers hdd-optagerne.
Hvis der bliver et fælleskøb, vil det nok være en god ide, at det ikke trækker i langdrag som med leveringen af Pioneer fladskærme. I det fælleskøb som kører p.t. og hvor det nu ser ud til, at flere er ved at fortryde p.g.a. lang leveringstid og i mellemtiden falder prisen, så man kan købe andre steder til samme pris som fælleskøb eller lavere.

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 09:02

Uanset HVAD man vælger af Recorder idag,så er den stort set INGENTING værd om bare få år.

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Rønnest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-April-2006
Point: 679
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 11:19

Er med på et fælleskøb af DVR-940HX.

Nogen der ved hvornår den lander?

Har læst/hørt til oktober - men ved ikke om det holder.

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 11:23

Oprindeligt skrevet af Claus Claus skrev:

Hvis der bliver et fælleskøb, vil det nok være en god ide, at det ikke trækker i langdrag som med leveringen af Pioneer fladskærme. I det fælleskøb som kører p.t. og hvor det nu ser ud til, at flere er ved at fortryde p.g.a. lang leveringstid og i mellemtiden falder prisen, så man kan købe andre steder til samme pris som fælleskøb eller lavere.

Det er konkurrence - det kan komme uanset hvor længe et Fælleskøb kører. Andre forhandlere går simpelthen direkte efter vores Fælleskøb, når de sætter deres priser.

Men tilbage til spørgsmålet - Ja, jeg forventer at vi kan stable et Fælleskøb på benene af DVR-545HX og evt. andre modeller.

Lige nu afventer vi at modellerne kommer til salg hos Pioneer DK. Der kan godt gå flere uger endnu inden de har fået et prisskilt på. Pioneer DK har tidligere sagt november måned for introduktionen herhjemme - og holder det stik så er vi for tidligt ude.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Claus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 12:14
Ser ud til at DVR-545HX kommer til salg i Tyskland midt i oktober måned og prisen derned er ca. 4.700,-

Så mon ikke et fælleskøb kan starte op om et par uger.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu