|
|
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |
Kim Ålborg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Har efterhånden også været igennem nogen forskellige modeller. (philips, sony, samsung, eltax, ino3) men er aldrig blevet tilfreds af den ene eller anden grund. Må sige at tiden efterhånden er kommet til at Pio også må prøves nu. Og efter en længere gennemgang af specs, må jeg sige at jeg er brændt rigtig meget varm på lige netop 545hx-s. Den har sgu det hele, gentager DET HELE, tjek her. http://www.pioneer.dk/eur/product_detail.jsp?product_id=1274 4&taxonomy_id=42-125 Jeg syntes det er en stor skam at spare detaljer som: HDMI, USB på front, one touch DV indgang til videokamera, mulighed for at lægge billeder, på HDD, entertainment engine, video quality enhancer, Håber virkeligt at der meget snart bliver oprettet et fælleskøb på denne (545hx-s). da især de første 2 punkter betyder en del for mig. Helt ærligt troede jeg da det var løgn at der ik er DV indgang på 540hxn-s |
|
![]() |
|
Kim Ålborg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
HDMI, USB på front, one touch DV indgang til videokamera, mulighed for at lægge billeder, på HDD, entertainment engine, video quality enhancer Specs som 540hxn-s mangler kontra 545hx-s |
|
![]() |
|
pingvinos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Jeg er måske varm på DVR-545HX-S, men har lige et par (newbie) spørgsmål først. Måske har nogen en tidligere model og har derfor prøvet det. Jeg har kigget manualen, men er stadig i tvivl om visse ting.
1. Hvis jeg ripper alle mine CDere til en 300 GB USB disk, kan man så afspille direkte fra USB disken, altså uden først at kopiere til maskinens egen disk? (og så lige leve med at USB stikket er på forsiden og bag en låge) :( 2. Kan den afspille Divx fra USB disken, eller SKAL det absolut være fra CD? 3. Når Pioneer skriver at den understøtter Divx, indbefatter det så også Xvid og alle de der 3.x, 4.x, 5.x og evt. rippede DVDer? 4. Kunne det tænkes, at man kunne tilslutte sit Sony DCR-SR100 via USB, kopiere filerne (MPEG2/5.1) til maskinen, oprette menuer osv. og derefter brænde til DVD? 5. Nu er det vel High speed USB 2.0 der er tale om, jeg synes ikke rigtigt det omtales nogen steder? 6. Jeg forestiller mig at skrotte min DVB-t tuner, og så bare bruge recorderen som tuner. Men har den mon den samme rådne timeout "feature" som min gamle VCR, så den slukker når den har stået idle et stykke tid? |
|
![]() |
|
pingvinos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Jeg fik fat i en pioneer callcenter gut i dag, som gav lidt svar på mine spørgsmål, som jeg lige vil dele.
1. Skulle være i orden. 2. Ligeledes i orden. 3. Han nikkede(i telefonen) til xvid og ligende, men ville selvklart ikke garantere for noget. Det er nok hvad man kunne forvente. 4. Igen, hvis maskinen kunne forstå mpeg2/5.1(det vidste han ikke om den kunne), så burde det også virke. Her er jeg så nødt til at vente på at nogle butikker får den i hus, så jeg kan prøve det af, selv. 5. Yep. 6. No problemo. |
|
![]() |
|
NF ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Fælleskøb af Pio 545eren til en fornuftig pris kan nok godt lokke mig med!
Hvor mange er vi mon efterhånden? |
|
![]() |
|
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Jeg har lige bestilt min 645 hos hifilageret til 5200 kr :-) modtager den tirsdag.... dansk lev og gennem pioneer danmark
|
|
Pioneer 507XD - Sony STR-DB930 - Dali Evidence870 -
|
|
![]() |
|
Ponty ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2006 Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Er der nogen der har købt DVR-545HX-S, er der danske undertekster, kommer de med på optagelser?
Er der nogle andre problemer med den i forhold til brug i DK? Kan den tage danske såvel som svenske programmer (vil gerne have begge dele)? Redigeret af Ponty - 04-December-2006 kl. 22:05 |
|
![]() |
|
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
Vedr. Scart contra HDMI Er det muligt at koble begge dele til på en gang og så via av-knappen på fjernbetjeningen til tv'etbestemme hvilken indgang man skal se? Jeg har min Pio 540 H-S koblet til via scart idag og her bruger jeg alligevel tv/dvd-knappen på pio-fjernbetjeningen til at skifte mellem alm. tv-signal og Pio540. Er der forøvrigt nogen der har prøvet kabler fra Clicktronic med DVI-HDMI? Pio540 har desværre kun DVI og min fladskærm kun HDMI så jeg skal vel også bruge phono-kabler til lyden? |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
Hmm her er jeg så ikke helt enig. Det er muligt at en Ren DVD afspiller uden HDD giver et bedre resultat, men det hjælper jo ikke på det billede jeg ser når vi snakker om optagelser optaget på recorderen. |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ja. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Leif ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg havde tænkt at anvende tv tuneren i 545HX-S til min projektor samt naturligvis at nyde det digitale HDMi signal opskaleret til 1080i som projektoren understøtter når der afspilles DVD film. pt overføres lyden til forstærkeren fra den nuværende Sony DVD spille optisk - det skal den vel også på Pioneer modellen - men hvordan når jeg modtager Digital tv via min nye (gamle) jord antenne, kommer lyden så også i 5.1 format (hvis den sendes forståes) Det er jo den største mangel i øjeblikket når tv tunere anvendes. Mit lærred er 2,5 x 1,5 m Så forskellen på analog tv signal og digital evalueres tydeligt - og den meget opreklamerede og omtalte opskaleringen fra Panasonic modellen til HD gav faktisk dårligere gengivelsen end fra Sony DVD DVP- NS 900 V der dog har nogle år på bagen, fra Panaen der nu er leveret tilbage anvendte jeg et HDMi/DVI kabel på 15 m og fra Sonyén et analog kaben på 20 m med signal til og fra Component ud/indgangen - Lydgengivelses var dog markant bedre på Panasonic modellen, meget dynamisk og tydeligt bedre perspektiv/kanal-adskillelse, så der er nok kommet en bedre chips - Der er fordele og ulemper ved alle modeller - f.eks kunne det også være lækkert at tilslutte en extern Hard Disk med en masse gode film - men det kan vist ikke lade sig gøre?? Bedste pris jeg har fundet d.d. på Pioneer DVR 545HX-S er 4.527,- kr ved Wupti Hilsen Leif
|
|
![]() |
|
Ivanovich ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Jeg er klar! Sker der noget snart?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |