|
Fælleskøb af nyt Samsung UE46D8005 LED 3D |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
futti78 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-August-2011 Sted: Kolding, DK Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-August-2011 kl. 10:39 |
|
![]() |
||
Fyrsten ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Nakskov Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg er med på den, eller eventuelt "lillebror" UE46D6505
|
||
![]() |
||
aggeren ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juni-2005 Status: Offline Point: 3 |
|
Ved godt at dette er tilbage fra august, men nu kunne det være aktuelt for mig. Jeg har også to kammerater som har snakket om dette TV.
Er det kun aktuelt at lave fælleskøb på skærme, før de kommer i handlen eller kan vi fortsat samle nogle folk?
Thomas
|
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
|
Hvis man vil lave et fælleskøb, så kræver det en hel del forarbejde, idet at man både skal kontakte forskellige forhandler og snakke priser. Men det kræver også, at få "solgt" sit budskab - og få folk med og ikke mindst fastholde dem, hvis de siger de vil være med. Desværre er priserne hos forhandlerne meget presset, så i skal nok op på min. 8-10 stk, før i får bare lidt rabat. |
||
![]() |
||
aggeren ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juni-2005 Status: Offline Point: 3 |
|
Det virker til at være et fantastisk TV - det virker også til at være det mest populære på forsiden af http://www.hifipriser.dk/ for tiden, så måske er der flere som står og vurderer om dette ville være et godt køb. Men jeg har desværre ikke tid eller indsigt i leverandørforhandlinger, så jeg kan ikke sikre et godt resultat ved at køre processen. Havde bare håbet at nogen allerede var igang. Men måske kan man starte med at spørge publikum? Hvor mange er købe-interesseret i denne model? Thomas
|
||
![]() |
||
Aktiv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
|
Kan man ikke købe fælleskøb i eksempelvis Tyskland og spare flere penge?
|
||
Find gode ideer til Valentine og andre romantiske ideer.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |