|
|
Besvar ![]() |
Side <1 891011> |
Forfatter | ||
DgsR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2008 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Hey Alle (med kendskab til sættet)
Hvordan er forstærkeren? Er den pengene værd i forhold til til noget af samme værdi i feks Hifi-klubben? Hvordan er sættet til musikafspilning? Kan de små højtalere holde til det? Har læst i sir lyden kan virke lys? eller noget lign? Hvis vi går ud fra forstærkeren er de 7000,- værd eller hva den nu kostede, ku det så ik bedre betale sig at købe den seperat også købe nogle store feks Dali højtalere og en sun osv ved siden af for de par tusind ekstra det ville koste? Eller er der rigtig god lyd i de små højtalerer? blir man imponeret over lyden når man fyrer op? osv? |
||
![]() |
||
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
|
Jeg mindes at have læst at HFK engang har haft Onkyo i deres sortiment, hvorfor de ikke har det mere ved jeg ikke. Generelt når man læser om Onkyo receivere på nettet er folk ganske tilfredse med dem da de har megen teknik for relativt små penge - dog skulle de blive ganske lune.
Jeg modtog sættet i sidste uge, men det står bare på gulvet og venter på jeg får købt mig en møbel dertil, dog har jeg selvfølgelig pakket ud og kigget og følt og jeg kan huske jeg blev forundret over hvor meget "gods" der var i sattelitterne, og finishen på såvel sattelit som subwoofer er ganske nydelig. Mht. til hvordan det rent faktisk performer kan du jo læse denne brugeranmeldelse af netop dette fælleskøb http://www.recordere.dk/indhold/articlefiles/1968-Brugeranme ldelse_Onkyo_Harbosound.pdf Held og lykke med at vælge :)
|
||
![]() |
||
DgsR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2008 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
hovrnår i morgen er sidste chance? og hvor meget blir det for det hele samlet? med beslag og standere osv..
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
Ja det kommer jo an på hvor mange standere, beslag osv. du køber - Vægbeslag koster 149kr for 2 og standere 595 for 2. |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Sidste chance er: i dag Dette Fælleskøb lukker i aften kl. 23:59 /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
og hva med kabler? pris?
Og er der ik nogle der ville komme med deres kommentar, hvis de har hørt sættet spille? Hva sys i? Og er der noget denne forstærker mangler i forhold til en feks Sony forstærker af samme pris? og hva med de her små sattelit højtalere? kan de hold til den høje musik? uden de går i stykker osv? Den lyse lyd jeg har læst sættet har? kan nogen uddybe det? Og tilsidst er der nogen fortrydelses ret på sættet og hvornår leveres det? |
||
![]() |
||
TopDuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|
vedr. opsætningen af disse baghøjtalere. Da vi har vores sofa direkte op af væggen og skal have placeret 2 baghøjtalere, hvordan skal de så placeres? Vi sidder ca, 3,5 meter fra tv/front højtaler og har en 3 personers sofa. Og ja, jeg har set på tegninger hvor der er sat nogle små nuttede baghøjtalere op, men disse er jo noget større, men det gør måske ingen forskel på retning,placering mm.? /Topper
|
||
![]() |
||
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Alle Lukket Så er dette Fælleskøb lukket /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
Bla Blasen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
Hej Alle Godt nok er fælles købet lukket - men nu har Harbosound sat prisen ned til 9.995 = samme pris som fælleskøbet Så er det kun "tilbehøret" som måske bliver lidt dyrere ? Mangler kun lige at "overbevise" wifen om at vi ikke kan leve uden sådan et surround sæt |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 891011> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |