|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Forfatter | ||
jonlanghoff ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 241 |
![]() |
|
Hmmm, ja det var jeg faktisk ikke klar over... Men hvis man har en blu-ray-afspiller, så sender denne jo alligevel signalet afsted i 1080p, ikke sandt? |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Det kan ihvertfald ses/høres i Aalborg - hos Harbosound. Men måske en af dem fra det tidligere Fælleskøb tør lægge stue til Hvor i landet bor du ? /Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|
Bor nord for aalborg, men arbejder i Aalborg, så kender godt city syd, men synes ikke jeg har set nogle hifibutikker derude. Men det skal da helt klart tjekkes ud! Er bare bange for at komme til at mangle noget dynamik/power og bass med disse små højtalere, men det må jo komme an på en prøve Redigeret af furious jt - 11-September-2008 kl. 14:22 |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
HarboSound ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 119 |
![]() |
|
Hej Furious jt og I andre, Onkyo 706 fås ikke i hvid. Det er en fejl på webshoppen og er rettet nu. Der er showroom og demolokale på Vandmanden 18b (bag ved citysyd i Aalborg). Venligst ring eller email for aftale om demo. Er også sikker på at der er kunder over hele landet der gerne vil vise deres 705+HarboSAT+SUB frem. mvh Peter Harbo |
||
![]() |
||
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
|
der er en butik, den ligger ude ved det store butikscenter med en bilka og 66 butikker Kørte fra København for at høre sættet, han yder superb service. Han har en lille butik og et demorum, mener han åbner kl 15 - Peter nåede det først Redigeret af MDHell - 11-September-2008 kl. 14:36 |
||
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|
Harbosound og MDHell super! så vil jeg da kigge nærmere på sættet. Så må vi se om jeg skal sætte mit nuværende til salg her i weekenden. |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
|
Hvad er der af forskelle på 706 og 876 og hvordan spiller Harbo'erne i forhold til Elac'erne. Det er jo noget af en prisforskel på de 2 fælleskøb og vil gerne høre om hvilket sæt der dækker mine behov på teorien.
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
Hvor høje er højttaler standerne? Eller sagt på en anden måde, hvor stor er afstanden fra toppen af højttaleren til gulvet, når højttaleren er monteret? Hvordan er det med vægmontering? Så vidt jeg kan se på harbosound.dk er der beslag på højttaleren, er det bare et par skruer de skal hænge på, eller hvordan er det skuet sammen? |
||
![]() |
||
HarboSound ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 119 |
![]() |
|
Højttalerstanderen har en højde der sætter midten af højttaleren (diskanten) i en højde af 75cm over gulvet. Da højttaleren er 33cm høj bliver den maksimale højde 91,5 cm. Beslaget på højttaleren er beregnet til at højttaleren kan hænge fladt ind mod væggen. Hænges på en skrue i væggen. Kigger i øjeblikket på at finde et fornuftigt vægbeslag til vinkling af højttalerne. Forventer at have det klar til Fælleskøbet i løbet af den næste uges tid. Her er lige et link til en af kunderne fra det tidligere fælleskøb. Her har han fået lavet en rigtig fin løsning. http://www.dahf.dk/viewtopic.php?f=2&t=26421&start=1 5 mvh Peter Harbo. |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
Mange tak, må se om jeg kan få skrabet lidt penge sammen inden 3. oktober så
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Elac højttalerne er en helt anden klasse. Og det kan jeg sige, uden hverken at få Harbosound til at græde eller Elac til at smile. Men der er jo tale om højtalere, der alene koster det samme som et komplet sæt med receiver og højttalere her. Og det er jo tale om Elac højttalere til en værdig i omegnen af 17-18 kkr (for højttalerne alene). Men hvis nogen er i tvivl - man får mere for pengene ved at ofre 20.000 kroner på Fælleskøb, end man gør ved at ofre 10.000 kroner. Når det er sagt, så er dette sæt fra Harbosound ganske godt. Faktisk uhørt godt til prisen, hvad de mange positive tilkendegivelser i forum mv. også vidner om. Til dem der ikke ved det, så er Harbosounds indgangsvinkel en lidt anden end traditionelle forhandlere. Peter Harbo er ingeniør i akustik, og får selv bygget højttalerne. Men når det kan gøres så billigt, så skyldes det at selve produktionen ligger ude i Østen (som iøvrigt er meget almindeligt i dag - også for øvrigt mærkevare) Men da der er ikke flere led som skal tjene på det, det er kun fabrikanten og så forhandleren, så kan Harbosound levere god lyd billigt. /Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |