|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Onkyo receiverene bliver leveret løbende til de kunder der bestiller, de er på lager
![]() |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Som en af køberne af dette fælleskøb, kunne jeg da godt tænke mig at fortælle lidt om forløbet.
Uden at kende til CSN Teknik, andet fra recordere.dk valgte jeg at investere i Onkyo TX-SR875 fra fælleskøbet. Christian leverede den personligt til den aftalte tid, satte diverse højttaler kabler til, kalibrerede og indstillede lyden, til en medbragt cd, med musik indspillet i rigtig flot kvalitet. Jeg genkendte hurtigt den gode Onkyo lyd, fra dengang jeg havde min første Onkyo. Der er således løbet 2 Denon recievere gennem biffen herhjemme i tidens løb, men ingen af dem slår denne Onkyo. Prisen må siges at være yderst fornuftig. ![]() Jeg har gennem tiden købt en del HiFi udstyr (jeg nævner ingen klub),men har dog aldrig fået en sådan fin service. Selvom jeg efterfølgende har jeg måtte kontakte Christian med et par spørgsmål, har han hver gang taget sig tiden til at svare, selvom jeg godt er klar over at han har hammer travlt. Min musik og film samling har lydmæssigt fået et gevaldigt løft. Så jeg er rigtig glad og tilfreds med mit nye udstyr. Samt at forløbet gik uden nogen problemer. Ros til CSN. ![]() Hilsen Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Lyder rigtigt gogt Ole |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Har fået løst mit problem med component til hdmi... viser sig at xbox'en lave vildeste ballade over at blive sat til... smarte er så at for at man kan skifte mellem tv og hd-tv skal man indstille noget på xbox'en, og da xbox'en giver 10 sekunder til at bekræfte at man vil beholde indstillingerne, er det ikke meget tid man har til at rejse sig, og skifte fysisk indstilling på stikket til xbox'en... når man så har skiftet over, er xbox'en vendt tilbage til de indstillinger som den kom fra (sd) og kan således ikke vises via hdtv indstillingen på kablet... dvs. man skal ændre indstillinger i blinde... fedt fedt...
Nu står jeg bare tilbage og skal gennemskue om jeg skal sætte den på 720p eller 1080i... af religiøse årsager opskalerer jeg alt til 1080p, men ved ikke om det er bedre at opskalere 720p eller 1080i... |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Jeg vil nok sætte den til 720P. Mener at kunne huske dit tv ikke var fullhd. ![]() |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
jeg har den også stående på 720p lige nu, men som sagt skalerer jeg til 1080p og kan ikke helt gennemskue hvad der bedst kan betale sig... eller hvad der giver det bedste resultat... Iøvrigt, vil jeg da her, ligesom jeg har nævnt flere andre steder, sige at hvis nogen er interesserede i at se hvordan man kan betjene alt sit udstyr med én enkelt (B&O) fjernbetjening, er jeg åben for at demonstrere mit lintronic sæt for hvem som helst der har lyst til at se det.. |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Så er der ved at være udsolgt kun få tilbage
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg kun 2 stk. 875 tilbage i sølv, så først til mølle princippet
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |