|
|
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Forfatter | |||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
Thomasdk1405 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
||
Hej ! Måden at checke firmware version på. Start afspiller - gå til setup og så ind i display punktet - hold så status knappen nede - og her blev det så afsløret på min at jeg havde v. 1.1 Håber så at der er forskel på firmwaren på EU modeller og så US, hvor de jo har v. 1.6 nu. Afventer lidt endnu - synes nemlig at min spiller fint nok LFE. |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
||
Da jeg fik min forsending, så var filmene lagt ind i selve kassen til playeren. Det så ikke ud til at kassen havde været brudt op. Det vil sige at det tilsyneladende ikke er Godpris der har lagt filmene ind i kassen. Det var jo mig selv der bestemte hvilken film jeg ønskede, og allerede 1-2 dage efter sendte godpris kassen. Det vil sige at noget tyder på at selve den originale kasse først er pakket af leverandøren efter at jeg valgte filmen.. Det virker lidt weird at det kan gå så hurtigt... Det har været super at handle med Godpris. Fem minutter efter at man skriver en mail til dem så har man et svar fra dem... |
|||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Alle Hvis i finder at jeres indlæg forsvinder, så sker det når de ikke overholder emnet her. Dette emne er ikke til debat om andre forhandlere eller priser andre steder. Dette emne er alene til koordinering, information og spørgsmål om det igangværende Fælleskøb. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() |
||
Undskyld Var ikke ment sådan. |
|||
Mvh Lars.
|
|||
![]() |
|||
sharders ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
||
Jeg har ikke benyttet fælleskøbet tidligere. Hvordan foregår det? Jeg tilmelder mig via formularen og hvad sker der så? -E-mail med yderligere instrukser eller...? |
|||
Stefan
|
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Hvilken BD film følger med BD30 ?
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
![]() |
||
Med hensyn til film, så medfølger der automatisk 1 x Apocalypto Blu Ray film. Udover denne kan der vælges mellem 1 af 3 film, Bridge To Terabithia, Alpha Dog eller SAW4 (leveres først midt - sidst i april). Dette gøre ved, at putte filmen i indkøbskurven sammen med DMP-BD30.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
![]() |
||
ja, du tilmelder dig, og så får du en mail fra god pris, med hvad du skal gøre. ret simpelt. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Tak. Der er så lige blivet bestilt en BD30 ![]() Hvordan kan man gøre den kodefri ? Redigeret af Startrek - 13-April-2008 kl. 18:24 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |