recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af panasonic PT AX200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af panasonic PT AX200

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pagaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb af panasonic PT AX200
    Sendt: 16-November-2007 kl. 11:03

Jeg skal selv have en panasonic PT AX200 og vil derfor høre om der er flere der kunne være interreseret, har taget kontakt til techhaus og han vil gerne have en melding om hvor mange vi kan skrabe sammen inden han kan give en pris, så meld tilbage hvis i også skal være med på sådan en lækker sag.

En test kan læses her:

http://www.projectorcentral.com/panasonic_ax200u_home_theate r_projector.htm

På mandag d 19/11 vil jeg så samle op på hvor mange der er interreseret og kontakte techhaus angående en pris.

 

Håber vi er nogle stykker så vi kan få den lidt væk fra de ca 10.000 som er det billigste den kan skaffes til lige nu.

 

MVH Allan

 



Redigeret af pagaard - 16-November-2007 kl. 11:08
Til top
pagaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2007 kl. 18:46

Er der overhovedet ingen interresse ?? de folk der var interreseret har måske allerede købt??? eller er det fordi det er i den lidt tungere ende??

Skriv endelig nogle kommentare??

 

MVH Allan

Til top
Thyge Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2007 kl. 21:30

Jeg tror ikke du skal regne med en større tilslutning. Dels er der ikke voldsomt mange projektor-kunder, sammenlignet med fladskærms.

Dels tror jeg mange der er ude efter en 720p projektor køber billigere (fx Sony's AW10 til 5700,-), eller tager springet til full-hd, som netop betyder noget når det er til store billeder, kontra fladskærmenes sædvanlige 40-50".

Og så er der dem som venter på at full-hd projektorerne bliver billigere, hvilket de er godt på vej til. Full-hd starter nu ved ca. 15.000 hvilket er cirka det halve af hvad de startede ved i foråret.

Til top
Rytlig Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juli-2007
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2007 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af pagaard pagaard skrev:

Er der overhovedet ingen interresse ?? de folk der var interreseret har måske allerede købt??? eller er det fordi det er i den lidt tungere ende??

Skriv endelig nogle kommentare??

 

MVH Allan



Jeg har allerede købt min for 1 uge siden i Tyskland, og fik den for 8600 med Visa betaling og 2 dages leveringstid. Så jeg er "desværre" ikke længere interesseret.
Til top
pagaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 12:48
Hvor købte du i tyskland?? og var det incl porto?? og hvad hvis så den går i stykker?? skal den så sendes derned?? for så ryger fortjenesten hurtig??
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 13:24

Så hellere købe den hos techhaus, som du selv er inde på.

Har de ikke lige sat den ned?! http://www.techhaus.dk/product_info.php?products_id=4006

Det er jo fint nok at få et HDMI kabel med, men der er nok ingen der kan bruge det til projektoren med den længde det har.

Køb den i dansk butik og få dansk garanti med i købet.

Til top
pagaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 13:51

Den bliver også købt hos techhaus, vil gerne give det sidste for den danske garanti. havde jo bare håbet på at vi kunne blive nogle stykker til fælleskøb så vi måske kunne få den ned i nærheden af hvad den kunne skaffes til i tyskland. Men sådan skulle det ikke være, så må bare smide de ca 10000 og få mig en rigtig god projektor :). så er det bare lige med lærred, om det virkelig er synlig kvalitets forringelse om man vælger et noname til ca 2000 fremfor et kvalitetslærred til de ca 5000.

 

Nogen der har et noname lææred og syntes det er udemærkerket eller skal man holde sig langt væk fra det??

 

MVH Allan

Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 13:59

Jeg har selv haft 2 lærreder.

Det første var et projecta. Dette led i udpræget grad af, hvad der er typisk ved mange rullelærreder: Det var bulet. Temmelig meget endda. Især ude i siderne var det galt, men der var også lidt problemer omkring midten af det. Man lagde ikke så meget mærke til det, før der blev panoreret - man så så man det også meget tydelig.

Mit nuværende er et qualityscreen til ca. 2500 kr. Det er langt bedre, og det er også næsten plant. Det er en lille smule bulet, men jeg lægger sjældent mærke til det. Jeg kan i hvert fald sagtens leve med det. Jeg kan heller ikke have et fastrammelærred hængende, og er ikke villig til at punge ud for et lærred med tab-tension.

Men der plejer at være nogle der har gode erfaringer med div. rullegardiner fra Ikea, en malet væg o. lign.

Det er dog ikke noget jeg vil anbefale.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu