|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Forfatter | ||
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
|
Er meget interesseret i PV600, prisen dog en væsentlig faktor Redigeret af moller - 31-Maj-2006 kl. 20:40 |
||
![]() |
||
steenm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() |
|
Jeg er også meget interesseret.
|
||
![]() |
||
Nauzeas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
Nogen der ved hvad en pris på et evt fælleskøb kunne havne på? .... er også meget interreseret, men har ikke liiige ubegrænsede midler
![]() |
||
![]() |
||
steenm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() |
|
Prisen lige nu for en 37" i DK 22.489 kr, hos EasyShopping syd for grænsen 17.998 og på www.dealo.de kan modellen fås for omkring 15.000 uden forsendelse. |
||
![]() |
||
Nauzeas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
Skrev også et evt. fælleskøb ![]() |
||
![]() |
||
Jabu ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2005 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
Har også kig på PV600E, så et fælleskøb kunne være rart.
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Med udgangspunkt i hvad Pana60 kostede på Fælleskøb,kunne et gæt på Pana600 (42") være et eller andet sted mellem 18 og 19K ??
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() |
|
37"-modellen har da en vis interesse, men prisen skal gevaldig ned før den bliver mere interessant end en TH-37PV60E til ca. 13.500... :D Hilsen, |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kan være Lars snart rykker for priser på de følere, han har ude |
||
![]() |
||
Dumbo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Uha - jeg skal snart have købt mig en fladskærm (første generation i mit hjem) og jeg har virkelig "anvendt" meget tid på at sammenligne og dit og dat.... Og ja - Panasonic PV60/600 er sku et af de bedste Tv jeg har set indtil videre.... SÅ det ville da være dejligt, hvis vor flinke administrator (Lars) have fået en ide omkring prislejet på dette TV ? Ellers så køber jeg snart PV60 til 15.000.... |
||
![]() |
||
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
|
Hvis ikke du kan vente, kan jeg anbefale dig at købe PV60 nu. Det er
også første generation flad i mit hjem, og jeg har også brugt meget tid
på at finde den rigtige. Har set flere LCD, men de er ikke er gode nok
over 32". Jeg har dog ikke villet købe den i nogen nethandel for
at spare et par tusind. Gik til expert, hvor den står til 19.999, fik
2500 i rabat ved kontant betaling. Hvis den skal op at hænge, skal du
bruge panas original.
|
||
![]() |
||
Dumbo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Jeg vil shoppe i Roskilde (nær københavn) hvor der er en panasonic forhandler og de har allerede prisen pænt nede, men håber at kunne "presse" den lidt mere.... Tja hvis der ikke er yderligere i udvikling på dette indlæg inden fredag i næste uge, så tror jeg sku jeg smutter derned og køber det med hjem... Originalt pana-beslag siger du ? Tak for det..... så mangler jeg bare et bord til min Denon Receiver AVR1705 og Denon DVD-afspileren DVD1710 og selvfølgelig skal der også være plads til PSX 2... Nogen ideer ??? SÅ
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |