recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Panasonic PX80
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Panasonic PX80

Besvar Besvar Side  <1 505152
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2008 kl. 00:54

Hej Alle

VIGTIGT

Hold dette emne fri for pris snak.

Emnet her er alene til koordinering af Fælleskøb på PX80.

Og selvom bestillingsrunden er slut, så kan der stadig være brug for dette emne til spørgsmål og svar.

Det er rigeligt med andre emner i forummet, der omhandler priser på PX80. Både danske produkter og som de parallel-importerede i har fundet.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
-Mabz- Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-December-2006
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2008 kl. 21:07
Hejsa,

Er der nogen af jer der handlede i slutspurten som har modtaget jeres TV ? Jeg er - som mange andre i denne tråd har været - en smule utålmodig :) Bestilte d. 15. Marts og d. 26 skriver MM at "fragtmanden er bestilt dd"...meen det er jo en uge siden nu så han må da gerne se at få hentet mit TV og bringe det ud ;-)

/Mads
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-April-2007
Point: 1485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 16:55
Hej så fik jeg min bd30,lækker maskine og utrolig hurtig levering fra recorders side,mange tak for det.... Vil samtidig sige at de film der følger med,kan ikke afspilles hvis man ikke har en reciever med dts,altså det kan de godt men så er det alm pcm lyd eller den ene er der kun stereo hvis man vælger dansk...lidt ærgeligt,men et fremragende billede....
                                    tak for det...mvh kimolsen

Hej Alle

Så er der åbent for bestillinger.

Vi har fået mulighed for at arrangere et Fælleskøb af Panasonics 2008 modeller i PX80 serien, med recordere der matcher.

Løbende levering efter "først til mølle princippet"

/Lars

[/QUOTE]
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top

Besvar Besvar Side  <1 505152

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu