|
Fælleskøb af Panasonic TX-P50VT60Y? |
Besvar |
Forfatter | |
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-April-2013 kl. 13:04 |
Da jeg synes det er på tide at få udskiftet mit gamle TH-50PZ800, ville jeg høre om der var nogen herinde der var interesseret i et fælleskøb af Panasonic TX-P50VT60Y? |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis jeg var dig, så ville jeg slå koldt vand i blodet et halvt års tid, det sparer man meget mere ved end et "Fælleskøb" med en relativ lille rabat
|
|
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 12:56 |
|
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selvfølgelig tænkt tanken men jeg kan desværre ikke vente 6 måneder. Når man alligevel er i den prisklasse så er 2000kr. til eller fra ikke det afgørende for mig. Ville dog selvfølgelig takke ja til rabatten hvis jeg fik den tilbudt.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |