|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Moonglider ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Jeg er også med....
|
|
![]() |
|
viol8r ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() |
Lyder godt - listen er opdateret. Vi er på 8 interesserede nu. Har desværre ikke nogen opdatering på leveringstid andet end, at skærmen i løbet af denne uge skulle lande forskellige steder i landet som udstillings-modeller til butikkerne (ikke salg). Så det vil typisk sige, at vi nok kan forvente at få skærmene i midten af august, men skriver så snart jeg hører noget.
Redigeret af viol8r - 13-Juli-2010 kl. 23:37 |
|
![]() |
|
viol8r ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() |
Ja, så er jeg selv hoppet ud af "fælleskøbet". Kom til at købe en Samsung PS63C7705 i stedet.
Er sket efter mange overvejelser, der primært bunder i, at jeg har haft mulighed for at se begge skærme og intet kan forsvare en prismæssig forskel på ca. 15-16.000 kr. med de issues som nogle har haft med deres Panasonics (MLL Rise, flimren, motion blurring). Venter et par med at skifte til Panasonic (til de har fået implementeret Kuro teknologien korrekt). Men til den tid hedder det jo nok 200" oled i stedet... Ang. fælleskøbet, så bare bliv ved med at skrive i tråden. Jeg skal nok sende listen af brugere videre til forhandleren, når Panasonic engang kan levere. Så jeg holder stadig lidt øje :-) /Dennis |
|
![]() |
|
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
man kan købe den til 34089 hos Elgiganten nu, så jeres fælleskøb sparer man ikke så meget på
![]() måske skulle man vente lidt endnu, prisen kommer nok ned på et bedre lejre.
![]() |
|
![]() |
|
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
glemte lige at smide et link på prisen 34089 Kr.
|
|
![]() |
|
![]() |
Du har ret. Er også lang tid siden, at der er sket en update mht. fælleskøbet. Jeg blev lovet fra forhandleren (fladskærmsshoppen), at de ville vende tilbage med en leveringsdato, men har intet hørt på trods af flere emails, hvor de ville undersøge med leverandøren. Jeg er som tidligere nævnt selv hoppet på en Samsung PS63C7705, der umiddelbart har imponeret mig meget. Så tror på ingen måde, det kan betale sig at betale de ekstra 15-20k for en Panasonic 65VT20 mere, og vil anbefale mange af de andre, der har skrevet sig op, at gøre samme overvejelser... Hvis nogen ønsker at overtage koordineringen med fælleskøbet på 65VT20, så gør det endelig :-)
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
jeg har også beslyttet mig at der skal blive Samsung PS63C7705... så jeg medler mig fra dene felleskøb...
nu skal jeg bare finde ud af hvor jeg finder samsung til en interesent pris
![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
![]() |
tror du ikke at der stod 39999 kr. det koster den hos Panasonic centerne jeg har iøvrigt set 65 tommer skærmen der, og den er fed, super kvalitet.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Men det kunne jo ha været en fejl fra elgigantens side, bare ærgelig man så ikke nåede at bestille den
![]() |
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
Moonglider ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Jeg er også hoppet fra fælleskøbet, og har selv købt den...
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
![]() |
Dette er jo en meget hyggelig tråd, men tror ik der er meget fælleskøb tilbage.... De fleste incl mig selv er hoppet fra, jeg personligt blev skuffet over den ikke har slået pioneer i 2D og købte derfor selv et 60" pioneer, kunne dog godt ha brugt de ekstra 5".... ( og nej det sagde hun ikke også igår:-))...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |