|
Fælleskøb af Panasonic VT50 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Alt er relativ men Vt50 til 20.000 kr så er der ikke mange af dem der bliver solgt til fru Danmark... Og med den underskud som Panasonic har opbyget seneste år så er jeg bange at vi kan ser "dejavu" ala pioner,,,, desvære
|
||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||
![]() |
||
David O Jensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2012 Sted: Haderslev Status: Offline Point: 73 |
|
Tja jeg ska lave kreativ bogføring for at få lov til at købe fjernsynet af min fru Danmark :(
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
|
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 14:00 |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Der er vejledende priser på PPradio's hjemmeside nu
![]() |
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
|
Hvis prisen på vt50 i 65' holder på de 33.000 kr så bliver der ikke Panasonik når jeg skal skifte min tv i den nærmeste fremtid... Bode LG og Samsungs top modeler liger omkrig 15-20 k så , dobel op for Pana er NO GO.... Selv om der er sikker en fin tv...
|
||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
|
Officiel listepris inden de kom på markedet, eller nuværende salgspriser på netbutikker? Klaus |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Du da da sammenligne de 3 skærme Mercedes og Skoda ? Kvali vil da altid koste |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Tjah. Der er ikke den vildt store forskel på billederne ved Panasonics og Samsungs plasma. I hvert fald ikke i 2011 generationen, kan være det er anerledes nu. Men man skal da heller ikke købe skærm når de lige er kommet ud. Priserne falder jo igen
|
||
![]() |
||
|
Førskel på Pana / LG / Samsung top modeler er ikke som forhold mellem de to nevnte biler
Der er ikke spørgsmål om prisen da den ikke er til diskution... Prisen er altid relativ ... Der er sandsynligvis rigtig at bileder på Pana er "bedere" men der er også serdeles rigtig at alle de test jeg har læst på netet om nuverende top modeler , hvor Pana var testet mod samsung så ....var Samsung klar vinder da du får maget mære for din penge...mere valu for pengene.... Pt pris: Samsung 64 --- 17.500 kr. Pana 65 ---- 34.000 kr PS; køre selv bilen der er tet på den Mercedes du nævner ![]() |
||
|
||
![]() |
||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2037 |
|
Hvis du har et så lempfældigt og udedikeret seermiljø hvor det er overhovedet er aktuelt at vægte den slags, så lad dog være med at gå ud og bruge mange penge på et TV i topklasse. Det svarer til at købe et dyrt lydanlæg til et rum med vinduer åbne lige ud til en støjende motorvej. I det tilfælde har du ikke brug for et dyrt anlæg der kan spille musikalsk og detaljeret, men bare for et der kan spille højt og udligne samt overdøve støjen. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
|
Jeg synes som udgangspunkt at det er ok priser.
Er meget spændt på test af GT50 og VT50 ![]() Tilsyneladende er panelet i GT50 det samme som der sidder i VT30 , men med nye forbedringer , så det lover jo godt..... MVH
|
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |