recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Panasonic VT50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb af Panasonic VT50

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 22:32
Alt er relativ men Vt50 til 20.000 kr så er der ikke mange af dem der bliver solgt til fru Danmark... Og med den underskud som Panasonic har opbyget seneste år så er jeg bange at vi kan ser "dejavu" ala pioner,,,, desvære
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
David O Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Februar-2012
Sted: Haderslev
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David O Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 00:09
Tja jeg ska lave kreativ bogføring for at få lov til at købe fjernsynet af min fru Danmark :(
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 07:48
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 14:00
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 11:23
Der er vejledende priser på PPradio's hjemmeside nu Smile

Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 13:27
Hvis prisen på vt50 i 65' holder på de 33.000 kr så bliver der ikke Panasonik når jeg skal skifte min tv i den nærmeste fremtid... Bode LG og Samsungs top modeler liger omkrig 15-20 k så , dobel op for Pana er NO GO.... Selv om der er sikker en fin tv...
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

Bode LG og Samsungs top modeler liger omkrig 15-20 k

Officiel listepris inden de kom på markedet, eller nuværende salgspriser på netbutikker?

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 14:44

Hvis prisen på vt50 i 65' holder på de 33.000 kr så bliver der ikke Panasonik når jeg skal skifte min tv i den nærmeste fremtid... Bode LG og Samsungs top modeler liger omkrig 15-20 k så , dobel op for Pana er NO GO.... Selv om der er sikker en fin tv...

Du da da sammenligne de 3 skærme
Mercedes og Skoda ?

Kvali vil da altid koste
E.L.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Mercedes og Skoda ?

Kvali vil da altid koste

Tjah. Der er ikke den vildt store forskel på billederne ved Panasonics og Samsungs plasma. I hvert fald ikke i 2011 generationen, kan være det er anerledes nu.

Men man skal da heller ikke købe skærm når de lige er kommet ud. Priserne falder jo igen
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 15:15
Førskel på Pana / LG / Samsung top modeler er ikke som forhold mellem de to nevnte biler
Der er ikke spørgsmål om prisen da den ikke er til diskution... Prisen er altid relativ ...
Der er sandsynligvis rigtig at bileder på Pana er "bedere" men der er også serdeles rigtig at alle de test jeg har læst på netet om nuverende top modeler , hvor Pana var testet mod samsung så ....var Samsung klar vinder da du får maget mære for din penge...mere valu for pengene....
Pt pris:
Samsung 64 --- 17.500 kr.               Pana 65 ---- 34.000 kr

PS; køre selv bilen der er tet på den Mercedes du nævner
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Hvis et merforbrug på 150-200 kr. om året, hvad strøm angår, må det være et dårligt argument for at fravælge plasma..

Det er jeg enig i, men der er jo også det med spejleffekten på plasma TV. Her gør Panasonic sig ikke særlig godt. Hvis jeg skal have et Panasonic så bliver det ikke plasma.

Flemming

Hvis du har et så lempfældigt og udedikeret seermiljø hvor det er overhovedet er aktuelt at vægte den slags, så lad dog være med at gå ud og bruge mange penge på et TV i topklasse. Det svarer til at købe et dyrt lydanlæg til et rum med vinduer åbne lige ud til en støjende motorvej. I det tilfælde har du ikke brug for et dyrt anlæg der kan spille musikalsk og detaljeret, men bare for et der kan spille højt og udligne samt overdøve støjen. 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Mercedes og Skoda ?

Kvali vil da altid koste
Dårligt eksempel! Skoda har en uovertruffen samlekvalitet og udstyret ligger ikke tilbage for Mercedes'
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 16:18
Jeg synes som udgangspunkt at det er ok priser.
Er meget spændt på test af GT50 og VT50Smile.
Tilsyneladende er panelet i GT50 det samme som der sidder i VT30 , men med nye forbedringer , så det lover jo godt.....
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu