recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Panasonic VT50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb af Panasonic VT50

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Jeg synes som udgangspunkt at det er ok priser.
Er meget spændt på test af GT50 og VT50Smile.
Tilsyneladende er panelet i GT50 det samme som der sidder i VT30 , men med nye forbedringer , så det lover jo godt.....
MVH

Sådan at forstå, at hvis man alligevel benytter sig af en HTPC eller en DVDO, så kunne det i realiteten måske godt være en økonomisk god og fornutfig ide at se sig om efter en deal på GT50 (eller et brugt VT30?), i stedet for et dyrt VT50? (hvad med farvekalibreringsmuligheder, plejer der ikke at være forskel på serierne?)

Redigeret af TBC1 - 25-Februar-2012 kl. 16:47
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 17:07
Jeg mener bare at GT50 har potentialet til at være bedre end VT30 , men det må tiden jo vise.
Mht kalibrering , der skriver flatpanels at der er ISFccc mulighed på VT50 , men fex ppradio skriver at der er der på begge modeller ( GT/VT ). Har læst stolpe op og stolpe ned , men har ikke fundet ud af om der er blæsere i disse modeller , er der nogen der har læst noget om det?
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Jeg mener bare at GT50 har potentialet til at være bedre end VT30 , men det må tiden jo vise.
Mht kalibrering , der skriver flatpanels at der er ISFccc mulighed på VT50 , men fex ppradio skriver at der er der på begge modeller ( GT/VT ). Har læst stolpe op og stolpe ned , men har ikke fundet ud af om der er blæsere i disse modeller , er der nogen der har læst noget om det?
MVH

Hvis der virkelig er ISF farvekaliberingsmuligheder på GT, så er der næppe længere nogen grund for ejere af HTPC's og eksterne skalere ala DVDO, til at kaste pengene efter en af de dyrere VT modeler hvis de har samme panel. ...Spændende!
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 17:40
Er en design forskel  One-sheet-of-glass.

Og måske andet panel da den har Infinite Black ultra også. Hvor meget forskel det infinite black ultra har, kan vi først se ved kommende tests. Bliver spændende Smile
Men GT50 findes kun i "små" størrelser desværre.
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Men GT50 findes kun i "små" størrelser desværre.
Fuck ja, det er sandt. Så er det jo pludseligt ikke så interessant et perspektiv alligevel Unhappy 
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 17:22
Vedr Viera Remote Pro , her skriver både recordere og flatpanels at det kun er de 2 top- modeller ( LCD-Plasma ) der understøtter dette. Men flatpanels og ppradio skriver så et andet sted at også GT50 har dual core processor , som så muliggør viera remote pro.
Jeg har set det i brug på et 55" 8005 LCD hos en ven , og det er ret smart . Regner lidt med at det er ca det samme...
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

Hvis prisen på vt50 i 65' holder på de 33.000 kr så bliver der ikke Panasonik når jeg skal skifte min tv i den nærmeste fremtid... Bode LG og Samsungs top modeler liger omkrig 15-20 k så , dobel op for Pana er NO GO.... Selv om der er sikker en fin tv...

Du da da sammenligne de 3 skærme
Mercedes og Skoda ?

Kvali vil da altid koste

Dårligt eksempel! Skoda har en uovertruffen samlekvalitet og udstyret ligger ikke tilbage for Mercedes'

Pjat
du ved hvad jeg mener
E.L.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu