|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Thomas-DK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 29-Juni-2007 kl. 08:40 |
|
Hej, Vi er nogle stykker på arbejdet som syntes det er på tide at få udskiftet vores skærme. I den forbindelse har vi set os varme på Panasonic TH-50PZ700E http://hdguru.com/?p=100. Ved godt at linket refererer til 750'ern - den amerikanske version, men det er altså 700 udgaven vi er på udkig efter. Så vidt jeg kan forstå skulle der ikke være den store forskel, HDMI 1.3 som noget af det eneste? Ville lige høre om der var andre der var interesseret? Måske recordere.dk kunne arrangere et fælleskøb? Sidst vi købte skærme arrangede vi selv et fælleskøb, det blev til 23 stk 42" Samsung. Vi er allerede ~8 som er klar på fælleskøb! Har I nogle forslag til andre skærme, i samme prisleje ~20.000 - har set TH-50PZ700E i Tyskland til ca. 18.500, så er er vil jeg gerne høre jeres kommentare / erfaringer Mvh. Thomas |
||
![]() |
||
Thomas-DK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Ingen kommentare?
![]() |
||
![]() |
||
mial ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() |
|
Lars har besvaret dette spørgsmål i en andet tråd og så vidt jeg kan huske var svaret : "... ikke på denne side af sommerferien". Min personlige holdning vedr. prisen: tror ikke på at prisen selv via et fælleskøb kan være omkring de 20k men betydelig højere. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm... mere end 20k? Det kan fåes i Tyskland for præcis: 18836.82kr. Det kan være vi selv prøver at arrangere et fælleskøb igen, jeg vil holde jer opdateret når jeg har noget nyt i vedr. dette! Med hvad med hensyn til modellen, er der skærm I heller vil anbefale eller som I syntes vi skulle tage et kig på? Redigeret af Thomas-DK - 29-Juni-2007 kl. 14:10 |
||
![]() |
||
mial ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() |
|
Det er min personlige holdning at introduktionsprisen - selv via et fælleskøb - på TH-50PZ700E er betydelig højere:
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det tror jeg nu ikke helt du har ret i... men jeg vil ikke afvise noget. Ved ikke om det er med eller uden tysk moms? Skærmen kan fåes til 23.499 i DK! Sidst vi selv arrangede fælleskøb, det var faktisk den samme Samsung model som recordere.dk havde fælleskøb på også, der fik vi skærmen til 15.000 og listeprisen var 25.000! Men det må da komme an på en prøve...
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Bemærk at prisen er uden fod / vægbeslag eller dansk manual. Man kan læse i en anden tråd, at selve foden er ret dyr. Husk fragten og de vilkår gældende for parallelimporterede varer. Men jeg ønsker jer naturligvis den billigste pris og i øvrigt de beste vilkår ved et eventuelt fælleskøb.
|
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
|
jeg er meget interesseret men desværre så bliver det først om et godt stykke tid før jeg kan være med til noget da jeg skal til japan snart i 7 uger..
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Jep. Det er dog parallel-import.
Ja, det var parallel-import. Det med parallel-import på Fælleskøb er dog slut nu. Det har vist sig, at der kan være problemer med den efterfølgende service. Så Fælleskøb vil være de danske udgaver - og dermed en højere pris end dem der er nævnt her. Der bliver dog ikke noget Fælleskøb på Panasonic TV på denne side af sommeren. Det er Panasonic ikke klar til. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Lars, Tak for dit svar. Hvad mener du med at Panasonic ikke er klar? |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
At de skal sige god for det, og aktivt hjælpe med at skaffe de mange TV hjem. Så om det er muligt at gennemføre et Fælleskøb afhænger i høj grad af hvor mange varer de har på hylderne. Hvis medarbejderne er på ferie, så dur det heller ikke. Det samme gælder forhandleren. Hvis de er ferieramt, så dur det ikke at vi kommer rendende med overarbejde. Der er ganske mange detaljer som skal gå op i en højere enhed, for at et Fælleskøb bliver en succes /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Aha... og jeg som troede penge var nok! Ej, jeg forstår godt hvad du mener... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |