|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 09-November-2006 kl. 14:23 |
|
Var det ikke noget: Panasonic DMP-BD10. Ikke nødvendigvis denne forhandler - det var blot for et lille kig på afspilleren.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
|
Kunne helt sikkert være interesant. Men mon ikke det er en ide at vente til PS3 er udkommet. Altså trække den 2-3 måneder. Jeg tror priserne vil påvirkes rigtig meget af PS3, grundt det indbyggede BR-drev. Normalt er jeg ikke tilhænger af "at vente", da man jo altid kan vente på noget endnu nyere og billigere. Men tror vi vil se et større og hurtigere fald på disse produkter over de næste 3 måneder, end ellers. Så hvis de kan trækkes lidt er jeg helt iskkert med. Men 10.000kr som måske så bliver til 8000kr er for meget for en afspiller som jeg ikke har nogle film at afspille på. |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Den kan da afspille dine R2 DVD film. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
|
hehe ja :-) Men det kan min DMR EH65 også ganske fint (altså DVDerne) :-) Men som nævnt er jeg helt sikkert med. Men tvivler på der fremkommer en pris jeg er intereseret i før jul. Tror derimod at der sker ting og sager til foråret. |
||
![]() |
||
Quarker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
![]() |
|
Synes også det lyder ok. Men ikke til 8000-10000 kr. Så vil jeg hellere vente lidt og så købe en PS3 til 4000-5000 kr. inkl. en BR-afspiller
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej Thorvald jeg er med hvis vi får en fair pris
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Lige nøjagtigt. Og det vil den "brede masse" også helt sikkert syntes. Hvis vi samtidig ser på hvad der før har været af leveringstider på fælleskøb, så går der nok alligevel 2-3 måneder inden det er stablet på benene og leveret. Det er jeg sikker på vil være dårlig timing. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Det forudsætter først og fremmest at Sony rent faktisk kan levere til marts. Og lige præcis Sony har jeg efterhånden ikke megen tiltro til, når det kommer til releasedatoer. |
||
![]() |
||
Riot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 193 |
![]() |
|
Tror nu nok de kan levere til den tid. Men det skulle dog heller ikke undre mig, hvis de rykker den til juni.. Selvom det ville virkelig være selvmord.. Men så igen, folk ville jo købe den alligevel! Om den kommer ud, marts eller juni. Jeg skal dog personligt ha en X360 først.. For at få tiden til at gå ;) Og så er og kommer der jo nogle lækre spil til den.. Redigeret af Riot - 15-November-2006 kl. 22:41 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |