|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |||||||
Michaeljep ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2006 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
||||||
Lyder godt lars. Håber det bliver meget snart, har nemlig købt en LG 199H i Elgiganten jeg vil levere tilbage når FK forhåbentlig bliver til noget.
|
|||||||
![]() |
|||||||
hauser ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
hauser ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
||||||
Fuldstændig enig! Philips må tage sig sammen og få samlet en recorder med både HDMI og DVB-T. Ellers må vi jo se os om efter noget andet. Sony ser desværre også ud til at være meget langsomme i optrækket på den front. Blev ellers lovet et sådant produkt efter sommerferien, da jeg spurgte i juni måned.
|
|||||||
![]() |
|||||||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() |
||||||
Har 7260 ikke HDMI og DVB-T ???
The_Unforgiven |
|||||||
![]() |
|||||||
Bjarke88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||||||
7260H har HDMI udgang, men den har ikke DVB-T. Men det er stadig en fed DVD-optager. Den skulle efter sigende have et suverænt drev der leveret et kanon billede samt lyd. Har man 37PF9731D så er denne nærmest et must to have. |
|||||||
![]() |
|||||||
Bjarke88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||||||
Sorry kom til at blande 7260H sammen med 7310H Som jeg kan se det har 7260H DVB-T men ikke HDMI udgang. 7310H har derimod HDMI udgang men ikke DVB-T. Der er mærkeligt at man ikke laver en maskine der har begge dele, istedet for at lave 2 forskellige maskiner. Jeg kan ikke rent specifikationsmæssigt se at det skulle være et problem at indbygge begge dele i en maskine.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Peter Heuer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
||||||
Det ser ud til at Philips DVDR7310H er landet i DK - der er et par forhandlere der reklamerer hermed - er der noget nyt vedr. evt. fælleskøb ?
|
|||||||
![]() |
|||||||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
||||||
Det lader ikke til at recordere starter et fælleskøb på denne model. Desværre, så vi må selv ud og handle tror jeg...
|
|||||||
![]() |
|||||||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
||||||
Hvor har du set modellen henne i DK og til hvilken pris?
|
|||||||
![]() |
|||||||
Peter Heuer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
||||||
jeg har set den på www.hifi-hammeren.dk til 3799,00 - jeg kender dog ikke leverandøren! |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Så burde en fælleskøbs pris ligge på omkring de 3200dkr. |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Hvad siger Lars - er der basis for et FK ? |
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |