|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | |||
Lars007_dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-September-2005 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
||
Fedt initiativ som jeg havde sprunget på uden at tøve...hvis den altså var kodefri.
|
|||
![]() |
|||
mhelt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2005 Status: Offline Point: 220 |
![]() |
||
Jeg mente nu: Hvis man bestiller nu, hvornår kan man så forvente levering :-) Mvh |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Det afhænger helt af hvor hurtigt bestillingerne løber ind. Mange bestillinger = hurtig levering. Årsagen er at forhandleren skal bestille dem hjem i puljer, for at få rabat hos Pioneer. Men jeg vil gætte på at de første sendes ud om en uges tid. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Der er færre og færre som ønsker kodefri recordere. Måske fordi der ikke købes så mange DVD film hjem fra USA mere, eller måske fordi de allerede har andre - og bedre - DVD-afspillere stående som er kodefri. Samtidig er Pioneer modellerne ikke de nemmeste at håndtere på det område. Årsagen er at Pioneer frafalder garantien overfor forhandlerne, hvis de sælger dem kodefri. Så skal de selv overtage garanti-forpligtigelserne, og hvis du ikke er en større forhandler med gode aftaler med service-værksteder - så er det svært at håndtere og vil måske gøre varen væsentligt dyrere. Alternativt kan man gøre det selv, vha. en programmerbar fjernbetjening som Philips Pronto eller en PDA. Koderne kan erhverves fra et site som http://www.pioneerfaq.info/ (kræver vist en donation) /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() |
||
Ja det er extremt blligt , var ude hos min forhandler , og hans vejl pris er 6500 kr. Men et par minus er støj og "uoverskuelig" menu.
The_Unforgiven |
|||
![]() |
|||
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() |
||
støj??? giver den forholdsvis meget støj? mere end f.eks. 545'eren? |
|||
![]() |
|||
pelleD ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
||
Er der en sidste frist for tilmedling??
|
|||
![]() |
|||
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Der er både analog og digital tuner i. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
Lars007_dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-September-2005 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
||
Hvad er tidsfristen for tilmelding til dette fælleskøb? Rejser til USA den 13. oktober og er først tilbage den 29. oktober, så jeg vil nu stærkt overveje at hoppe med på vognen. Redigeret af Lars007_dk - 09-Oktober-2006 kl. 00:23 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
hej hvor lang tid køre dette fælleskøb ca? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Et par uger endnu vil jeg tro. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |