recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Pioneer PDP-436 XDE plasma ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Pioneer PDP-436 XDE plasma ?

Besvar Besvar Side  <12345 10>
Forfatter
Besked
Mimle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2006 kl. 16:53

Hej Lars

Da jeg snakkede med Fleggaard fortalte de at de nok skulle sørge for kontakten direkte til Pioneer hvis der var problemer - evt. afhentning osv. D.v.s. at garantien skulle være ligeså god som hvis det var købt her i landet.

Men tak for info - glæder mig til at du har nogle priser og en tidshorisont klar !

/Michael
Til top
Mimle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2006
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2006 kl. 18:41

Hej

Hvis nogen har lyst kan i starte med at læse brugsforvirringen til jeres kommende plasmaskærm ved at downloade den på dette link :

http://www.service.pioneer-eur.com/peeservice/RegistrInstrMa n.nsf/(CountDownloadinInstructionManuals3)?openagent&ID= 9D58A30C56F44780C125706D002C9C35&Attachment=MAN-PDP-6GXD E-SDNF.pdf

/Michael
Til top
Rean Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Februar-2006
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2006 kl. 07:40

Hej,

jeg har mistet interessen - har lige købt Pio 436 RXE hos Fleggaard til 'små' kr. 22.500 incl. vægbeslag!!

Jeg får den alm. danske garanti - 2 år - og Fleggaard skal nok forestå kontakten til Pioneer i tilfælde af problemer med skærmen....lyder da egentligt ok..

Jeg har tidligere handlet hos ovennævte og ved problemer fået udbedret dette uden nogen form for 'bøvl' - god og venlig betjening så det 'basker'!!

Held og lykke til med jeres fælleskøb! FED skærm

If you can dream it - You can do it!
Til top
Frbgut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Marts-2006
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2006 kl. 12:01

Hej Lars,

Kunne du evt. få et tilbud på den tilhørende  højtaler til at sætte under skærmen også (Pioneer PDP S39)?

/Bo

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2006 kl. 12:05

Oprindeligt skrevet af Frbgut Frbgut skrev:

Kunne du evt. få et tilbud på den tilhørende  højtaler til at sætte under skærmen også (Pioneer PDP S39)?

Checker lige.

Der kommer nok også endelige priser senere i dag.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Frbgut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2006 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Checker lige.

Der kommer nok også endelige priser senere i dag.

/Lars

OK, hvis vægbeslag ikke inkluderes i tilbuddet så får du måske en selvstændig pris på dette også!?

/Bo

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2006 kl. 13:36

Hej Alle

Så er de endelige priser kommet

• PDP 436 XDE alene: 24.500,-
  • PDP 436 XDE + ophæng (B-tech BT 8422): 25.499,-
  • PDP 436 XDE + B-tech BT 8422 + 2 styk Monitor Audio Radius R225: 28.999,-

B-tech vægbeslaget er dét vægbeslag som forhandleren anbefaler, frem for det originale vægbeslag. Det er lidt billigere, i god kvalitet, og langt nemmere at arbejde med. Beslaget består kort sagt af en stang man skruer i væggen, og to beslag der skrues på tv’et. Herefter hænges beslaget op på stangen. Man kan så låse beslaget med f.eks. en hængelås, for at opnå en bedre tyverisikring af tv’et.

Monitor Audio Radius højttalerne er designet specifikt til Pioneer’s plasma-tv, findes i matchende sort piano-lak, og monteres direkte på væggen og har så samme dybde som tv’et. Et sæt R 225 vil give en væsentligt bedre lydkvalitet end de originale højttalere, og matcher rigtigt flot finish-mæssigt.

Her vist med center-højttaler også. Det er de to side-højttalere der er special-pris på.

http://www.monitoraudio.com/products/radius/series/r225.htm

==============================================

Forhandler til fælleskøbet er Tape Connection, og en betingelse for at opnå denne pris der er lavere end afhentning i Tyskland, er at vi når 50 bestillinger.

Det er mange, men forhåbentlig er det muligt med en så god pris på denne topmodel. Levering senest i begyndelsen af april, muligvis lidt før.

Der kommer fragt oveni priserne. Skærmen kan afhentes i Århus.

Der kan købes en 6 års forsikring for kr. 2595,-

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2006 kl. 13:41

Det var desværre ikke muligt.

De er i restordre hos Pioneer for tiden, og leveringstituationen er ukendt. Og så er avancen meget lille på originalt Pioneer tilbehør, så der er ikke rigtigt noget at slå af på i prisen.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2006 kl. 13:49

Jeg vil lige tilføje at jeg naturligvis følger med i tråden her, og besvarer alle spørgsmål der måtte opstå i forbindelse med dette tilbud.

For det første kan jeg lige sige om Monitor Audio højttalerne, at der ikke er noget problem mht. tilslutning direkte til tv'et. De originale højttalere tilsluttes med almindelige højttalerkabler, og det er derfor præcis de samme tilslutningsmuligheder som på enhver anden højttaler. Der kræves derfor ikke noget ekstra-udstyr af nogen art, for at bruge disse højttalere i stedet for de originale Pioneer-højttalere. Vi forhandler naturligvis også de originale højttalere og ophæng - dette er tænkt som en løsning til de købere der ønsker en rigtigt god lydkvalitet uden at gå på kompromis med designet. Der er naturligvis fuld returret på disse højttalere såvel som på hele købet, hvis det skulle vise sig at man mod forventning skulle blive skuffet. 

Redigeret af Otto, TC
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Frbgut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2006 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Jeg vil lige tilføje at jeg naturligvis følger med i tråden her, og besvarer alle spørgsmål der måtte opstå i forbindelse med dette tilbud.

For det første kan jeg lige sige om Monitor Audio højttalerne, at der ikke er noget problem mht. tilslutning direkte til tv'et. De originale højttalere tilsluttes med almindelige højttalerkabler, og det er derfor præcis de samme tilslutningsmuligheder som på enhver anden højttaler. Der kræves derfor ikke noget ekstra-udstyr af nogen art, for at bruge disse højttalere i stedet for de originale Pioneer-højttalere. Vi forhandler naturligvis også de originale højttalere og ophæng - dette er tænkt som en løsning til de købere der ønsker en rigtigt god lydkvalitet uden at gå på kompromis med designet. Der er naturligvis fuld returret på disse højttalere såvel som på hele købet, hvis det skulle vise sig at man mod forventning skulle blive skuffet. 

Hvordan forholder det sig mht. returret og garanti? Og skal man sende skærmen til Århus såfremt der efterfølgende bliver nogen problemer?

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2006 kl. 14:21

Hvordan forholder det sig mht. returret og garanti?

14 dages returret.

2 års garanti i Danmark, med afhentning på bopælen.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Gavtyv Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-December-2005
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2006 kl. 14:37

og så var der lige den for de tungnemme.

Hvordan forholder det sig med pc-tilslutning. Jeg kan se, at der er VGA-indgang, men det er på fronten ! - det vil jeg helst undgå - pynter jo ikke lige med klappen nede hele tiden.

Er det muligt at tilslutte pc'en til én af HDMI-indgangene via DVI-HDMI kabel?

Til top

Besvar Besvar Side  <12345 10>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu