recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Pioneer PDP-436 XDE plasma ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Pioneer PDP-436 XDE plasma ?

Besvar Besvar Side  <1 78910>
Forfatter
Besked
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2006 kl. 14:23

Til oplysning: De første skærme til dette fælleskøb er nu leveret, og alle fælleskøbs-ordrer vil være afsendt fra os i morgen. Vi afsender en mail til hver enkelt kunde med T&T-nummer, når skærmen er pakket.

Vi takker for tålmodigheden fra jeres side, og også tak til Recordere.dk for samarbejdet. Jeg vil ønske alle rigtigt god fornøjelse med tv'et, og er der spørgsmål eller problemer af nogen art, så tøv ikke med at kontakte os.

Hvis vi når frem til fredag, og der skulle være nogen der ikke har hørt fra os, så send mig en mail.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
vaeversted Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Marts-2006
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2006 kl. 16:07

Tak for info !

Vi er sikkert et par stykker der glæder os til de kommende dage, eller hva'!?

Og tak for god support gennem de sidste par uger.

Vaeversted

Til top
sope Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2006
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2006 kl. 21:04
Ja, det bliver så sandelig en god påske....
Til top
vaeversted Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Marts-2006
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2006 kl. 09:50

SÅ!... Nu er den oppe på væggen med en Vogel 6345... Og damn, det ser godt ud :)

Skal lege lidt mere idag.

(: Vaeversted

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2006 kl. 10:03
Kigger lige med
Til top
Cyberhawk9 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Marts-2006
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 11:32

Jep, ligner en million selv når det er slukket. Har sat run-in settings som foreslået her: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=323983 Udemærket faq til en begynder som mig selv. Syntes dog de er lidt paranoide omkring retension.

Glæder mig til at få mine højtalere hjem og få dem op på væggen.

Otto: går ud fra at det var en fejl at den ene højtale jeg fik var i bøg, skal ihvertfald gerne byttes til sort. 

Til top
Branche Medlem
Branche Medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 11:38

Oprindeligt skrevet af Cyberhawk9 Cyberhawk9 skrev:

Otto: går ud fra at det var en fejl at den ene højtale jeg fik var i bøg, skal ihvertfald gerne byttes til sort. 

Jamenforsyvsyttenda - det kalder jeg en misforståelse, din ordre er registreret som bøg i vores system... Jeg må have tastet forkert. Vi har masser af sorte, der ryger to styk afsted mandag, sammen med en pakkeseddel så du kan returnere dén i bøg. Beklager! Men så får du alligevel lyd i påsken...

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Branche Medlem
Branche Medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 11:42

Iøvrigt, til dem der har modtaget en Pioneer skærm, vil jeg gerne lige have lidt feedback: Hvis vores lager ellers huskede at sætte dem på kasserne, så skulle der være en lille "læs dette først" flyer med tv'ene. Har I fået denne med, og hvis I har, er formuleringen af denne forståelig og brugbar?

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Cyberhawk9 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Marts-2006
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Jamenforsyvsyttenda - det kalder jeg en misforståelse, din ordre er registreret som bøg i vores system... Jeg må have tastet forkert. Vi har masser af sorte, der ryger to styk afsted mandag, sammen med en pakkeseddel så du kan returnere dén i bøg. Beklager! Men så får du alligevel lyd i påsken...

Jeg smuttede da lige forbi med det samme og hentede 2 stk. sorte højtaler og de spiller allerede .

Fik også lige flyer'en med, som var letforståelig, savnede dog en model-specifik anbefalede indstillinger, men de kunne måske leveres seperat.

Redigeret af Cyberhawk9 - 08-April-2006 kl. 14:31
Til top
Branche Medlem
Branche Medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 14:48

Nå ja, jeg huskede det som at de skulle sendes... Total forvirring, bare det virker...

Fik også lige flyer'en med, som var letforståelig, savnede dog en model-specifik anbefalede indstillinger, men de kunne måske leveres seperat.

Det vil trods alt nok være for omfattende at administrere, især med den hastige udvikling der er på fladskærmene - eksempelvis leverer vi sandsynligvis 90 Panasonic plasma'er og mindst lige så mange Samsung LCD'er, før jeg overhovedet har haft det første apparat i fingrene. I "gamle dage" hvor vi mere eller mindre solgte én Philips CRT, så kunne det være en god idé. Vi vil gerne være meget konkurrencedygtige på fladskærms-tv, så leveringen af skærmene skal være så strømlinet som muligt - der skal ikke bruges ret mange minutter ekstra på hver model, før omkostningsniveauet stiger. "Kompromis'et" bliver at vi tilbyder ISF-kalibrering af skærmene i stedet, mod betaling. Vil man have en bedre justering end dén man selv kan opnå med en Digital Video Essentials DVD og lidt tålmodighed, så er den mest seriøse løsning en prof-kalibrering. Vi har ikke tilbudt dette sådan helt officielt endnu, jeg vil gerne lige have ISF-certificeringen på plads først. Desuden giver det mig et praktisk problem, hvis f.eks. 15% af 150 solgte tv på en måned pludselig skal kalibreres...

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
kongedam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2006
Point: 174
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2006 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Iøvrigt, til dem der har modtaget en Pioneer skærm, vil jeg gerne lige have lidt feedback: Hvis vores lager ellers huskede at sætte dem på kasserne, så skulle der være en lille "læs dette først" flyer med tv'ene. Har I fået denne med, og hvis I har, er formuleringen af denne forståelig og brugbar?

Hejsa.

Jeg har lige hentet mit tv i butikke i går og der var ingen "læs dette først" flyer med tv'et
Måske kunne du skrive den her, så jeg kan se den.

Kan faktisk ikke en gang finde en dansk bruger villedning, men skit pyt med den for den har jeg downloaded her
http://www.service.pioneer-eur.com/peeservice/RegistrInstrMa n.nsf/search?openform&Modelnr=436xde

mvh
Michael

Redigeret af kongedam - 09-April-2006 kl. 10:37
Til top
kongedam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2006
Point: 174
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2006 kl. 21:16

OK, prøver lige offentlig igen

@Otto
Feedback, HVAD STÅR DER I DEN FLYER?

JEG HAR SKREVET TIL DIG HER SAMT PRIVAT, OG KAN SE AT DU HAR LÆST MIN PM, SÅ SVAR DOG.....
VAR ELLERS GLAD FOR SERVICEN, MEN MÅ NOK INDRØMME AT DEN GLÆDE ER FALDET.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 78910>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu