recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Pioneers 2005 modeller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Pioneers 2005 modeller

Besvar Besvar Side  <1 35363738>
Forfatter
Besked
Nebelong Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2005
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2005 kl. 16:05

Hej,

Jeg har lige sat min hdd til og finder ud af at når jeg vil installere kanaler på min hdd så står det rigtig dårligt, hvilket er meget mærkeligt da det står rigtig flot på hvis jeg bare ser tv med harddisken slukket... Hvad kan jeg gøre?

Til top
KlaymenDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2005 kl. 16:56
Nebelong:
Prøv at skifte dit antennekabel. Der skal overraskende lidt til før billedet bliver rigtig meget dårligere.
:o) KlaymenDK
-- 010\001\111 --
Pioneer DVR-530
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2005 kl. 18:48
Jamen det mærkelige er at når jeg ser tv så står det godt men hvis jeg går ind i hdd'en og ser noget så er der helt vildt dårlig signal... Så burde det vel egentlig ikke være mit kabel da det står flot, når det vel og mærket går udenom min hdd..
Til top
zibas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2005 kl. 19:06

Halløj

Mon Otto eller en anden ved om man kan bruge den Regionsfri cd, som man kunne bruge til 520/720, eller om man skal vente på at Pioneer frigiver en til 630'eren ??

Pioneer Hva' ellers ????
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2005 kl. 21:04

Oprindeligt skrevet af zibas zibas skrev:

Mon Otto eller en anden ved om man kan bruge den Regionsfri cd, som man kunne bruge til 520/720, eller om man skal vente på at Pioneer frigiver en til 630'eren ??

Nej, du kan kun bruge den CD som passer til apparatet. Det skyldes at det rent faktisk er en komplet ny software (firmware) som ligger på dem.

Så vi er nødt til at vente på at Pioneer frigiver den kodefri firmware.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
KlaymenDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2005 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af Nebelong Nebelong skrev:

Jamen det mærkelige er at når jeg ser tv så står det godt men hvis jeg går ind i hdd'en og ser noget så er der helt vildt dårlig signal... Så burde det vel egentlig ikke være mit kabel da det står flot, når det vel og mærket går udenom min hdd..

Ja okay. Hvordan har du tunet dine tv-kanaler på HDD'en? Prøv evt. at genindstille dine kanaler (automatisk eller manuelt).
:o) KlaymenDK
-- 010\001\111 --
Pioneer DVR-530
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2005 kl. 22:57

Jeg gik bare ind og lod den finde den automatisk... Har prøvet 2 gange nu og stadig lige dårligt...

Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2005 kl. 12:48

Hej folkens.

Afkodnings-cd'er er lige på trapperne, de skulle gerne blive sendt ud i løbet af næste uge. Det er _meget_, _MEGET_ vigtigt at man ikke gør _noget_ som helst mht. opgradering/afkodning af sin optager som man ikke har fået besked på af os. Selve opdateringen er simpel, men bruger man en forkert skive - f.eks. en DVR 433 eller en DVR 520 skive til en DVR 530, er der risiko for at man bagefter står med en ubrugelig optager - og dette vil _ikke_ være dækket af garantien. Derfor - _lad være_ med at downloade et eller andet eller bruge hinandens kopier - gør _kun_ hvad vi fortæller jer I skal gøre. Skulle der være nogle der ikke er trygge ved at foretage opdateringen selv (det er som sagt meget simpelt, når bare man har den rigtige skive), så kan man selvfølgelig få os til at gøre det for én.

Mht. meldinger om hylende 630'ere: Jeg har fat i Pioneer omkring det, og vi skal lige have kigget på en af dem vi har fået retur, så vi kan lokalisere om der er tale om nogle enkeltstående fejl, eller om det bare er forskelle på folks forventninger og opfattelse af støjen. Jeg giver besked her i forummet når vi har en konklusion. Har man en 630 man mener har en hyle-lyd den ikke skal have, så kontakt os gerne, men vent med at returnere. Hvis I bare har kontaktet os inden for ombytningsperiodens udløb, så er det ikke noget problem hvis den når at udløbe i mellemtiden, det skal jeg nok sørge for.

Og så helt generelt, så er det vist, her hvor de fleste optagere efterhånden er blevet leveret, på sin plads at sige tak fra Tape Connection, til recordere.dk for arrangeringen af fælleskøbet, deltagerne i fælleskøbet for rigtigt flot disciplin omkring at holde de fleste forespørgsler i forummet, og absolut også Pioneer Danmark, der har gjort et kæmpe arbejde for at få optagerne leveret så hurtigt som muligt.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2005 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af Nebelong Nebelong skrev:

Jeg gik bare ind og lod den finde den automatisk... Har prøvet 2 gange nu og stadig lige dårligt...

Jeg synes nærmere det lyder som om recorder sender et signal ud, og TV tror det modtager et andet.

Det er vigtigt, at signalerne stemmer overens.
Hvis recorderen er sat til at sende RGB, så skal TV'et også være sat til at modtage RGB.
Om det betyder, at man skal ind i en menu og indstille det til RGB eller om man skal bruge et bestemt scartstik i TV'et eller begge dele ved jeg ikke lige i dit tilfælde.

Men stemmer det hele ikke overens kan det hurtigt komme til at ligne noget der er løgn.
(men så vil det se lige dårligt ud både med TV og afspilning af DVD)

Mvh Michael
Til top
Frenjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2005 kl. 00:01

Hej Otto, ser frem til hvad Pioneer finder ud af med den første model jeg havde som virkelig var styg mht. hyleri...

Tak til TC for god service i forbindelse med ombygning og endelig retunering af maskine nr. 2

Det er ikke sidste gang jeg handler i TC

Til top
SuneR Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Juni-2005
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2005 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Og så helt generelt, så er det vist, her hvor de fleste optagere efterhånden er blevet leveret, på sin plads at sige tak fra Tape Connection, til recordere.dk for arrangeringen af fælleskøbet, deltagerne i fælleskøbet for rigtigt flot disciplin omkring at holde de fleste forespørgsler i forummet, og absolut også Pioneer Danmark, der har gjort et kæmpe arbejde for at få optagerne leveret så hurtigt som muligt.

Herfra skal også lyde en stor tak til jer hos Tape Connection for fin og hurtig levering og super support her via forum!

Jeg føler mig ganske godt dækket hvis (7-9-13) der skulle ske noget med min optager :-)

Redigeret af SuneR
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2005 kl. 22:05

Hvis en film på HD er optaget i XP+, er det så ikke muligt at overspille denne film til DVD?

Til top

Besvar Besvar Side  <1 35363738>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu