|
Fælleskøb af Q Acoustics Q7000 surroundsæt |
Besvar ![]() |
Side <1 23456> |
Forfatter | ||
BHFanatic ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2012 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Idag fik jeg min Onkyo TX-NR616 og imorgen skulle jeg meget gerne ha' min Q7000. Der er mange som har valgt denne combo, skriver tilbage hvordan det spiller
![]() |
||
![]() |
||
Andresen007 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2012 Sted: Haderslev Status: Offline Point: 4 |
|
Det glæder jeg mig meget til at høre om! Du måske også nybegynder som mig selv :)?
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
|
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
BHFanatic ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2012 Status: Offline Point: 14 |
|
Ikke helt ![]() Nu savner jeg lidt hjemmebio især da jeg købte en oppo 93, så nu bliver det en Onkyo receiver som er virkelig god på film siden. Q7000 kommer om par timer
![]() |
||
![]() |
||
Andresen007 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2012 Sted: Haderslev Status: Offline Point: 4 |
|
Fedt nok, nå men til det jeg har ventet på, hvordan spiller det så? Er det den receiver jeg skal købe :)?
|
||
![]() |
||
|
Nu er kl. over 4, har leget med receiveren og højtallere i flere timer og er positiv overrasket indtil videre!
![]() Venter dog til det bliver lyst så jeg kan skrue op for lyden ![]() Pt. kører jeg med 3.1 men senere sætter jeg de 2 op så jeg har 5,1, nu skal jeg sove men glæder mig til at stå op igen
![]() |
||
![]() |
||
|
Det lyder godt, jeg har idag bestilt samme reciever, da den er på tilbud, og hvad der er sparet er tjent ;) og når du er overrasket, så kan det ikke være helt dårligt, da en personlig mening, vægter meget i min optik, og det gør det kun bedre at den fås til 3600 kr :)
Jeg er spændt på at høre mere omkring det, når du har testet det og med 5,1. :) Men god weekend i hvertfald ;) jeg venter bare på mit lige nu. Jeg troede jeg ville få Q7000'eren idag, men tror ikke den kommer :(
|
||
![]() |
||
Magicprice ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-December-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 12 |
|
Hvad er det fordelen ved fælleskøb er når jeg også selv kan gå ind på deres hjemmeside og købe det for 6000 kr.
Hvad er det jeg overser ???
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
|
Ingenting. Det er prisen på Fælleskøb du ser på hjemmesiden. Men det er bare nemmere at kunne bestille og betale derigennem. Når nogen køber direkte på hjemmesiden, så får vi besked om det. /Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
|
|
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
|
så....hvor mange herfra har fået dette sæt?
Jeg har sammen med en Onkyo 616, men har en lille problem med subwoofer. Ifølge manual skal crossover sættes til AV sammen med dette sæt, men jeg få en irriterende lyd hele tiden(små bum,bum som man mærker til hvis der er helt stille) den høres ikke hvis jeg sætter crossover på 0. Nogen som oplever samme problem? Redigeret af BHFanatic - 12-November-2012 kl. 19:21 |
||
Samsung PS-50C7705 | Oppo BDP-93EU | Onkyo TX-NR616 | Q Acoustics 7000 5.1 | Xbox 360 250GB Slim
|
||
![]() |
||
|
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 23456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |