|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() Sendt: 26-Juli-2007 kl. 13:05 |
|
Denne afspiller ser ganske spændende ud og jeg vil da lige hører om der er nogle som er friske på et evt fælleskøb når den kommer på gaden? Intet er bindende, det er simpelthen bare for at høre, om vi kan samle nogle stykker og evt. få rabat. Kom glad |
||
![]() |
||
Carsten Selleri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
|
Jeg er i aller højeste grad hvis jeg når at få samlet økomomien til det og det bliver en god pris
![]() |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
|
Det er også de 2 faktorer der spiller ind hos mig Men nu må vi se. |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
|
Hej , jeg er også med på et fælleskøb , jeg har ikke nogen HD kilde ( endnu ) så jeg er med på næsten hvilken som helst afspiller MVH |
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
|
Jeg er også med på den hvis prisen er rimelig... men det siger jo ikke så meget egentlig
![]() |
||
![]() |
||
paw954 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
5000 - 7000 KR ER OK MED MIG
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad så hvis det koster 4.000? Jeg tror også jeg kommer til at ligge på max 7.000kr |
||
![]() |
||
Piokongen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|
Kunne i højeste grad også være interesseret. Er der nogen der ved, om den håndterer 1080p/24fps ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det ser det ud til den gør: http://www.audioholics.com/news/press-releases/samsung-relea ses-dual-format-hd-player.html |
||
![]() |
||
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
|
Jeg vil heller have denons kommende afspiler
![]() |
||
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
||
![]() |
||
Carsten Selleri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
|
Uhh 4.000 ville næsten være for godt til at være sandt |
||
![]() |
||
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
|
Sådan et fælleskøb er jeg da med på. Sådan en vil jo passe perfekt til mit kommende 40" M86
![]() Hvis prisen bliver 6000+ så tror jeg dog nok hellere jeg vil vente. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |