|
|
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Forfatter | ||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 18-September-2006 kl. 22:19 |
|||||
Hej Alle Flere Samsung ejere har tidligere efterspurgt Fælleskøb på Samsungs recordere, og nu dukkede der lige en mulighed op for et godt tilbud på en af de store modeller.
Debat herunder /Lars |
||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||||
![]() |
||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||||
Hej Alle Her er manualerne:
/Lars |
||||||
Ansvarshavende redaktør.
||||||
![]() |
||||||
den myos ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
|||||
hvor meget er begrænset parti.
er der nok til, man kan vente med at bestille i næste mdr. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Formentlig under 20 stk. Men det præcise antal er lidt usikkert. Men dette Fælleskøb er næppe et af dem der trækker flere hundrede bestillinger. /Lars |
||||||
Ansvarshavende redaktør.
||||||
![]() |
||||||
LMSMD ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|||||
Formentlig under 20 stk. Men det præcise antal er lidt usikkert. Men dette Fælleskøb er næppe et af dem der trækker flere hundrede bestillinger. /Lars hej Lars 1. er den kode/regionsfri 2. ellers kan dette gøres nemt og uden at der sker noget med garantien 3. hvor lang tids garanti er der på den? mvh LMSMD |
||||||
LMSMD
|
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Nej.
Ja, det er almindeligvis nemt på Samsungs modeller (eksempel) Jeg ved desværre ikke hvordan Samsung ser på garantien når den er kodefri. Men det kan jo være den er ligeså nem at lave tilbage igen.
2 års reklamationsret. /Lars |
||||||
Ansvarshavende redaktør.
||||||
![]() |
||||||
Arboe ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|||||
Er det pga prisen eller er der bare ikke så mange der er til Samsung's produkter? Jeg kunne godt tænke mig at skrive mig på, men så igen.. mangler nogle der virkelig snakker godt for den!
Mich |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Prisen er virkelig god her. Den er billigere end hos Pixmania. Men der er ligesom nogle bestemte modeller der er "hit" og Samsung modellerne har ikke - hidtil - tilhørt den gruppe. Det er mere Sony, Pioneer mv. som sælger i store antal. Men da der har været efterspørgsel om Samsung modellerne her, så slog vi til med et Fælleskøb da dette gode tilbud dukkede op. /Lars |
||||||
Ansvarshavende redaktør.
||||||
![]() |
||||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|||||
Til Arboe - jamen jeg kan skam godt tale godt for den omtalte Samsung al den stund, at jeg er den glade ejer af en HR 735, som bortset fra HD størrelse er den samme. Det negative: Ingen kapitelinddeling når du optager på HD. Kører kun 576P, altså ingen upscaling derud over. Det positive: Glimrende billedkvalitet Nem at benytte og med fin OSD Lydløs, undtagen ved opstart. (Nu venter jeg kun på Naiera) |
||||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||||
![]() |
||||||
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
|||||
Hej Lars. Virker som en rigtig lækker afspiller, påtrods af manglen af opskallering. Vil lige hører hvor vigtig du finder denne egenskab, når man nu som jeg f.eks. har en LG PC1R med en max opløsning på 1024 x 768 mener jeg det er.. Synes det er genialt med USB 2.0 og meget mere.. Gør denne afspiller utrolig fleksibel.
|
||||||
Lykkelig ejer af LG 42 PC1R, HK AVR-2000, JBL L8, Playstation 3 320 GB, Qnap TS-109 II
|
||||||
![]() |
||||||
Arboe ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|||||
Hvor meget betyder især det med ingen upscaling ifh. til andre maskiner? Jeg har, efter at have læst utallige af Thorvals positive kommentare for JVC, overvejet om jeg skulle vælge JCV's DR-MH300 model. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=394&zoneid=5 Er jeg helt forkert på den når jeg balancerer mellem disse 2 modeller?
Michael |
||||||
![]() |
||||||
WPreDW ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
|||||
Kan man se hvor mange der har tilmeldt sig dette fælleskøb? |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |