Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
btdissing
Ny bruger
Oprettet: 03-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
|
Sendt: 20-September-2006 kl. 13:41 |
Jeg kan også tale fint om omtalte maskine. Knap så fin er min timing mht køb, da jeg købte den i HIFI-klubben i lørdags til en lidt anden pris!  Det er min første HD-optager så jeg er nok let at imponere, men finten med USB er genial. Med en ekstern HD (Formateret i FAT!) Kan ens Divx/mp3/jpg-samling lynhurtigt overføres til hd. Den kan sågar printe billeder på en pict-bridge printer. Bare det at den har en 'anykey'-knap gør jo en nørd blød om hjertet! B
Hother skrev:
Til Arboe - jamen jeg kan skam godt tale godt for den omtalte Samsung al den stund, at jeg er den glade ejer af en HR 735, som bortset fra HD størrelse er den samme.
|
Har 735 USB?
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
|
Sendt: 20-September-2006 kl. 13:44 |
btdissing skrev:
Jeg kan også tale fint om omtalte maskine. Knap så fin er min timing mht køb, da jeg købte den i HIFI-klubben i lørdags til en lidt anden pris! 
B
[QUOTE=Hother] |
Hej!
Kan du ikke bare melde dig til her,og returnere din maskine til HFK?
|
 |
btdissing
Ny bruger
|
Sendt: 20-September-2006 kl. 13:53 |
lrev på jobbet skrev:
btdissing skrev:
Jeg kan også tale fint om omtalte maskine. Knap så fin er min timing mht køb, da jeg købte den i HIFI-klubben i lørdags til en lidt anden pris! 
B
[QUOTE=Hother] |
Hej!
Kan du ikke bare melde dig til her,og returnere din maskine til HFK? |
Hejsa, HFK giver ikke pengene tilbage da jeg 'desværre' ikke købte den over nettet (Jeg MÅTTE bare have den med hjem med det samme!). Harddisken er også allerede fyldt en del op med diverse så jeg tror bare jeg beholder den og nyder mit køb! 
Redigeret af btdissing - 20-September-2006 kl. 13:53
|
 |
WPreDW
Bruger
Oprettet: 20-September-2006
Point: 57
|
Sendt: 20-September-2006 kl. 13:56 |
btdissing >> har den egentlig dansk menu og kan den gøres kodefri? Jeg kiggede på ovennævnte link, men kunne ikke finde den her model.
Uhhh, glæder mig en del til at få nyt "legetøj". Har lige bestilt idag 
|
 |
asserbo
Ny bruger
Oprettet: 23-August-2006
Point: 4
|
Sendt: 20-September-2006 kl. 14:10 |
hvor stor kan hardisken være som man forbinder over USB?
|
 |
btdissing
Ny bruger
|
Sendt: 20-September-2006 kl. 14:12 |
WPreDW skrev:
btdissing >> har den egentlig dansk menu og kan den gøres kodefri? Jeg kiggede på ovennævnte link, men kunne ikke finde den her model.
Uhhh, glæder mig en del til at få nyt "legetøj". Har lige bestilt idag  |
Den har ikke dansk menu, men kan gøres kodefri. Det fik jeg i hvertfald at vide men den beskrivelse jeg fik beskriver en anden model (husker ikke lige hvilken). Jeg har ikke prøvet proceduren da jeg ikke har nogen DVD'er fra andre regioner. Jeg er ikke helt sikker på hvordan man ellers ser om den er kodefri? Timeshift-funktionen virker lidt akavet synes jeg. Den starter med at optage bare ved tryk på en knap, men vil man pause, dvs fryse billedet, skal man trykke 2 gange på 'PLAY/PAUSE'. Første tryk starter afspilning af det man optager og næste tryk pauser afspilningen. Jeg havde nok foretrukket at der var een knap til både at starte optagelsen og samtidig pause billedet. Billedkvaliteten synes jeg er ok i XP og SP. De andre kvaliteter synes jeg er for 'grumsede'. B
|
 |
btdissing
Ny bruger
|
Sendt: 20-September-2006 kl. 14:17 |
asserbo skrev:
hvor stor kan hardisken være som man forbinder over USB? |
Det ved jeg ikke, tror ikke der er nogen grænse?Der må være op til 4 partitioner på den så man kan jo evt dele den op. Det værste er at det skal være FAT-formatteret. Den eneste disk med FAT-formatering jeg havde var på 20G. B
|
 |
den myos
Bruger
Oprettet: 31-August-2006
Point: 85
|
Sendt: 20-September-2006 kl. 14:17 |
btdissing skrev:
|
Ja, har været heldig, Jeg VAR ved at købe den i HFK, men blev enig med mig selv om at vente . Men jeg er lidt i tvivl , når man søge efter den på nettet, findes den i flere forskellige designs. Hvilke en er det vi køber.
|
 |
WPreDW
Bruger
|
Sendt: 20-September-2006 kl. 14:18 |
[/QUOTE]
Den har ikke dansk menu, men kan gøres kodefri. Det fik jeg i hvertfald at vide men den beskrivelse jeg fik beskriver en anden model (husker ikke lige hvilken). Jeg har ikke prøvet proceduren da jeg ikke har nogen DVD'er fra andre regioner. Jeg er ikke helt sikker på hvordan man ellers ser om den er kodefri?
[/QUOTE]
Ok, er det noget du har elektronisk? eller kan det gøres elektronisk? Be' be' 
|
 |
btdissing
Ny bruger
|
Sendt: 20-September-2006 kl. 14:28 |
WPreDW skrev:
|
Den har ikke dansk menu, men kan gøres kodefri. Det fik jeg i hvertfald at vide men den beskrivelse jeg fik beskriver en anden model (husker ikke lige hvilken). Jeg har ikke prøvet proceduren da jeg ikke har nogen DVD'er fra andre regioner. Jeg er ikke helt sikker på hvordan man ellers ser om den er kodefri? [/QUOTE]
Ok, er det noget du har elektronisk? eller kan det gøres elektronisk? Be' be'  [/QUOTE] Jeg har det ikke elektronisk, men det kan da nok arrangeres men først i aften/ i morgen aften da det ligger derhjemme. Men som sagt så er det til en anden model og jeg har ikke turdet prøve da jeg jo ikke pt har brug for det. B
|
 |
WPreDW
Bruger
|
Sendt: 20-September-2006 kl. 14:35 |
Det ville være super
|
 |
Arboe
Junior bruger
Oprettet: 10-Maj-2006
Point: 26
|
Sendt: 20-September-2006 kl. 15:45 |
Sådan! Så har jeg satme også bestilt denne smukke satan!
|
 |