|
|
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |
den myos ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
noget nyt i denne sag, nogle der har hørt noget.
|
|
![]() |
|
Martin Andersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Jeg ringede igen i dag til Xave. Hun mente jeg måske ville få den tirsdag eller onsdag... Den er på lager, og kan afhentes i Roskilde. Jeg var nede og hente en i dag til kr. 3600. Altså billigere end vores fælleskøb. Mvh. |
|
![]() |
|
den myos ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
noget nyt her?
|
|
![]() |
|
WPreDW ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Samme spørgsmål ... er der nogen der har hørt fra Xave og er der nogen der har fået maskinen?
|
|
![]() |
|
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Vil blot lige hører dem som siger den kan gøres kodefri.. Har i en kode eller noget så man kan gøre det. Vil meget gerne prøve det på min, da det er det eneste som mangler før den er helt perfekt for mig...
|
|
Lykkelig ejer af LG 42 PC1R, HK AVR-2000, JBL L8, Playstation 3 320 GB, Qnap TS-109 II
|
|
![]() |
|
![]() |
har du fået din igennem fælleskøb, eller købt den et andet steds.
Mener helt sikkert jeg har læst et sted at den kunne, men kan bare ikke lige finde lige nu. jeg leder lige. |
|
![]() |
|
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Købte min hos Porst-Web.de og fik den leveret 4 dage efter min overførelses var gennemført. Tog dog en krig. Stod mig samlet i 3023 Kr. eller 405 Euro.. Ganske fornuftig pris for den maskine... Overvejede meget Fælleskøbet, men synes at de 6-700 kr. var værd at spare. Har nu på 3 handler ikke haft problemer med bestillinger fra Tyskland..
|
|
Lykkelig ejer af LG 42 PC1R, HK AVR-2000, JBL L8, Playstation 3 320 GB, Qnap TS-109 II
|
|
![]() |
|
![]() |
prøver bare at finde ud af, om der overhovede er nogle der har modtaget noget fra xave.
|
|
![]() |
|
Arboe ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Jeg har været i kontakt med xave.dk flere gange nu, har bl.a. sendt dem en mail hvori jeg brokker mig over leveringen. Jeg har givet dem det ultimatum: med mindre jeg får en priskompensation så skal min ordre annulleres! Sendte første gang mailen tirsdag d. 10, intet svar. Anden gang mandag d. 16, intet svar. I dag sendte jeg så samme mail, indtil videre intet svar. De gange jeg har haft kontakt til "kundeservice" janni, har hun sagt hun ikke har fået mailen og bedt mig om at sende igen, igen og igen.... Så snart nogen som har bestilt deres optager hos xave.dk får den, så må de utrolig gerne give folk besked her! Er svært skuffet over dem. Michael |
|
Samsung UE46C8705
Samsung HR-738 Playstation 3, 80GB |
|
![]() |
|
![]() |
hvis du snakker med hende i telefonen, hvorfor skal du så sende hende mailen igen. Det lyder da lidt tåbelidt.
Jeg er da glad over jeg afbestilte min order hos dem. |
|
![]() |
|
Arboe ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Har intet positivt tilovers for xave.dk, det så godt ud i starten men alt er jo faldet 100% til jorden. Mit første og sidste Fælleskøb hos xave.dk. |
|
Samsung UE46C8705
Samsung HR-738 Playstation 3, 80GB |
|
![]() |
|
Martin Andersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Jeg ringede ligeledes til Jannie flere gange, og fik hver gang et leveringstidspunkt der lå 3-5 dage fremme. Tilsidst fik jeg nok og ville afbestille den. Skriv til hende at du vil afbestille. Jeg regner bestemt heller ikke med at skulle handle med Xave igen. Mvh. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |