recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Samsung F86 40"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Samsung F86 40"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Borgma1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Maj-2008
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb af Samsung F86 40"
    Sendt: 06-Maj-2008 kl. 22:35

Hejsa,

da jeg er ny her, prøver jeg lidt forsigtigt at starte denne tråd omkring fælleskøb af Samsung F86 40" Lcd 100hertz. Jeg har endelig fundet ud af at det skal være denne model..

Jeg har set dette tv til ca 9500kr som det billigste (hifipriser.dk). Dog tror jeg det kan gøres billigere.. Er der nogen som måtte have interesse i et evt. fælleskøb af dette lækre Samsung og som har erfaringer i at finde de bedste priser??

Update: Jeg faldt over den nye 6 serie fra Samsung LE-40A656, helt ny. Har set den til 12400kr. Denne kunne også være en mulighed..

Redigeret af Borgma1 - 06-Maj-2008 kl. 23:02
Til top
Vesterholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2006
Sted: Denmark
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2008 kl. 01:58

Samsung F86 er udgået hos Samsung Danmark, så du skal håbe på at der er nogle butikker der stadig har flere af dem. Men sikkert også nogle internet der har dem fra import.

Har selv bestilt 40" A656

Samsung 40" 656(stuen)
Samsung 32" M87(soveværelset)
Samsung DVD-HR750
Samsung HT-P 1200
PS3 250GB
Til top
Borgma1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2008 kl. 09:50

Ja, det fandt jeg ud af. Jeg kigger også på Le40A656. Fandt det til 9988kr, dog parallel import og kun med DVB-T tuner..

De danske modeller er med dvb-t og c samt onsite fra Samsung og nul tolerance for pixel fejl. De er bare hammerdyre pt.

så spørgsmålelet er: skal man spare pengene og håbe eller vente til de danske modeller falder i pris? Gad vide om man kan få en god aftale hos en forretning?

Til top
Vesterholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2006
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2008 kl. 20:48

Jeg ville i hvert fald ikke købe den som parallel import. Jeg tør simpelthen ikke tage chancen, så vil jeg heller give det ekstra og få den fra en ordentlig butik, hvor jeg ved jeg altid kan få hjælp, og altid kan aflevere det hvis der er noget galt med det.

Hvor har du set det?

Men det er jo op til dig selv at beslutte

Samsung 40" 656(stuen)
Samsung 32" M87(soveværelset)
Samsung DVD-HR750
Samsung HT-P 1200
PS3 250GB
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2008 kl. 21:05

Jeg har set omtalte model til 14.999 så hammer dyre er jo relativt det

var hos expert, så det må kunne gøres endnu billigere

Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Borgma1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2008 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af Vesterholm Vesterholm skrev:

Jeg ville i hvert fald ikke købe den som parallel import. Jeg tør simpelthen ikke tage chancen, så vil jeg heller give det ekstra og få den fra en ordentlig butik, hvor jeg ved jeg altid kan få hjælp, og altid kan aflevere det hvis der er noget galt med det.

Hvor har du set det?

Men det er jo op til dig selv at beslutte

Ja, det er jo lige det. Men jeg ville vælge en butik som jeg stoler på. Jeg har set den hos Tape Connection. Jeg hæfter mig med 2 års reklamations ret. Og ydermere bor jeg i nærheden af butikken, så jeg henter den selv og kan aflevere den igen hvis noget skulle være i udu.. Dog ved jeg ikke om jeg vil fortryde at fravælge dvb-c tuner delen og nul pixel fejl servicen..

Hvad siger i?

Redigeret af Borgma1 - 01-Juni-2008 kl. 20:26
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu