|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Moveteam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 09-Januar-2007 kl. 17:04 |
Hejsa, Var der nogle der kunne arrangere et fælleskøb af LE32M73B? Jeg ville gerne men aner ikke hvordan man gør! Den eneste danske forhandler jeg har set som har tv'et er laptops.dk: http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=63_91&produ cts_id=1260&osCsid=f077af74af38baa44a41dd9c21851049 Tror I man kan få prisen et par tusinde ned, altså omkring 10 kilo? |
|
![]() |
|
jhe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Hej Jakob Jeg troede at du allerede havde købt fra Tyskland (se tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17726& PN=1&TPN=500 ) Jeg er med på et fælleskøb af denne model. Er der mon nogen der ved om den kan klare danske undertekster ? /Jens |
|
![]() |
|
Moveteam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Hej Jens Ja det havde jeg også. Jeg har lige skrevet i selv samme tråd. Lige hurtigt: Jakob |
|
![]() |
|
![]() |
Men ville der ikke være nogle der kunne arrangere fælles køb på N73 eller M73?
|
|
![]() |
|
Iznogoud ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
hejsa.. lige et hurtigt spørgsmål. hvad er forskellen på LE-32M71B og LE-32M73B ?og findes der en 72 ?? |
|
![]() |
|
![]() |
Den eneste forskel er som forskellen mellem N71 og N73 - DVB-T tuneren! Jeg har lige kontaktet Lars, han siger at det ikke er realistisk fordi den ikke er på det danske marked, og at vi min. skal op på 150 aftagere. Og så skal en forhandler ligge 3-4 millioner ud, for at importere, uden reelt at vide om de for solgt en eneste gennem Fælleskøb. Jakob |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |