|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
munkefar ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2009 Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 10-Maj-2010 kl. 15:30 |
Hej alle sammen.
Efter en masse snak i samsung tråden på flatpanels.dk , og på forespørgsel fra flere brugere, har jeg forhandlet en god pris hjem til os på Samsungs topmodel 46C8705. Fladskærmshoppen kan tilbyde os dette TV til 15,999krone køb af +10 stk. Denne pris er inklusiv et Bratech vægbeslag til 699. Jeg har derfor lavet en aftale med fladskæmsshoppen, og de har derfor opsat en hjemmeside til os der ønsker at benytte dette tilbud. I går derfor ind på denne side og bestiller fladskærmen, og når vi er nået op på 10stykker eller mere, så bestiller de skærmene hjem fra deres lager, hvorefter leveringen finder sted. De har på nuværende tidspunkt 50stk på lager som kan leveres hurtigt http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1136 Efter i har bestilt dette tv og betalt for det, så skriv venligst i denne tråd så vi kan holde styr på hvor mange der har benyttet sig af tilbudet. - håber jeg har smidt tråden op i det rigtige forum:) |
|
![]() |
|
munkefar ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2009 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Så er de første 5 bestillinger forestaget hos fladskærmsshoppen.dk, så der mangler blot 5stk før de første TV kan sendes ud fra deres lager.
Jeg der har overvejet dette TV burde tage ud og se på det i hifiklubben. Super lækkert TV. |
|
![]() |
|
![]() |
Fælleskøb slut
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
![]() |
Dejligt man kan nasse på butikker der har det stående. Som har alle udgifterne.....
|
|
![]() |
|
![]() |
A what?
Redigeret af munkefar - 15-Maj-2010 kl. 11:39 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |