recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Sharp XD1E Full-HD LCD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Sharp XD1E Full-HD LCD

Besvar Besvar Side  <1 910111213 28>
Forfatter
Besked
larssoe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 21:10

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af Langemor84 Langemor84 skrev:

Hvis det har skabt sådan en kæmpe storm i radio-tv-branchen, så må der der være nogen herinde, der har hørt noget, og evt. ved hvem forhandleren var? Jeg har intet hørt skal det lige siges. Hvorfor kører Flatpanels fælleskøb af skærmene stadig?

Kunne det være at du havde svaret på dit eget spørgmål ?

Nu har jeg læst langemors indlæg 3-4 gange og du bliver nødt til at hjælpe mig lidt på vej  

Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 21:12

> Hummelmose - Siger du, at forhandleren er den samme som forhandleren ved Flatpanels fælleskøb, fordi sådan læser jeg dit indlæg.

I så fald kan jeg godt se problemet, men det er sgu da for fjollet, hvis det er tilfældet. Så er det da klart det bliver lukket når folk springer fra FP og rykker herover, så tjener forhandleren jo færre penge?!! Det her giver ingen mening.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 21:12

>Larssoe

Fattede heller intet af det indlæg, men så må man jo gætte frit fra leveren/nyren/hoften.

Redigeret af Langemor84 - 06-Februar-2007 kl. 21:13
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 21:16
Tænk, at jeg kunne komme med et indlæg, som kunne forvirre. Det var ikke min hensigt. 

Jeg tror jeg vil lade den hænge der. Altid godt at sætte lidt tankespind igang. Det giver sådan en dejlig snurrende fornemmelse i maven.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 21:22

Mit bud:

Geco.dk laver fælleskøb gennem Flatpanels.dk. Det er en rimelig succes, men det kniber lidt med leveringen, der kommer til at foregå over lidt tid. I mellemtiden opstår muligheden for at lave endnu et fælleskøb på recordere.dk, dog med lidt dårligere indtjening. Tilgengæld bliver køberne informeret om evt. lang leveringstid og Geco.dk forbliver anonym indtil "det er for sent".

Problemet opstår først, da Geco.dk opdager, at mange af deres købere fra flatpanels-fælleskøbet er begyndt at springe fra for i stedet at købe via recordere.dk - PANIK!

Geco - siger, at alle er begyndt at hadde dem og at Hifiklubben og Elgiganten spytter på dem, hvilket er nederen. , så de derfor bliver nødt til at lukke fælleskøbet!

Damn jeg elsker konspirationsteorier og jeg hader smileys!

Kom nu! Brænder tampen??

P.S. Jeg har det som Ace Ventura der hvor han løser mordgåden i lejligheden. AAAHHHH!

Redigeret af Langemor84 - 06-Februar-2007 kl. 21:27
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 21:24

Nu fælleskøbet er spoleret af SHARP og anden sharp fohandler kan vi måske få forhandleren at vide. desuden syntes jeg at det er tyndt at man kan blive underlagt sådanne mafia metoder. selv var jeg hooked på det sharp og var lige ved at bestille det, men nu tror jeg slet ikke jeg vil stytte sharp overhoved.

Hygge

Michael Kepler

Til top
Baronen3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2006
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 21:31

Surt at fælleskøbet er lukket før tid. Der er vel ikke nogen som bryder sig om at andre bestemmer over andre i branchen.

Men stadig en stor tak til Lars og resten af Recordere for at forsøge at holde disse fælleskøb kørende.

Baronen

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 21:43

Langemor:
Hvem siger at det er Geco der skulle være leverandøren? Hvis man endelig vil underbyde en forhandler er det vel ret dumt hvis det er én selv...

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 21:45
Ok "ny bruger". Sjovt indlæg du vælger at svare på som dit første nogensinde. Slet ikke underligt....
Til top
larssoe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Februar-2007
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af Langemor84 Langemor84 skrev:

Mit bud:

Geco.dk laver fælleskøb gennem Flatpanels.dk. Det er en rimelig succes, men det kniber lidt med leveringen, der kommer til at foregå over lidt tid. I mellemtiden opstår muligheden for at lave endnu et fælleskøb på recordere.dk, dog med lidt dårligere indtjening. Tilgengæld bliver køberne informeret om evt. lang leveringstid og Geco.dk forbliver anonym indtil "det er for sent".

Problemet opstår først, da Geco.dk opdager, at mange af deres købere fra flatpanels-fælleskøbet er begyndt at springe fra for i stedet at købe via recordere.dk - PANIK!

Geco - siger, at alle er begyndt at hadde dem og at Hifiklubben og Elgiganten spytter på dem, hvilket er nederen. , så de derfor bliver nødt til at lukke fælleskøbet!

Damn jeg elsker konspirationsteorier og jeg hader smileys!

Kom nu! Brænder tampen??

P.S. Jeg har det som Ace Ventura der hvor han løser mordgåden i lejligheden. AAAHHHH!

GECO var også mit umiddelbare bud. Da jeg selv har bestilt via Flatpanels - ville det ikke være så fedt...

Jeg er også selv konspirationsteoretiker(!) her til aften. Flatpanels og Rasmus Larsen (indehaver af sitet) har samtidig noget kørende med Licotronic som blandt andet brokker sig over at de ikke er blevet spurgt i forbindelse med Flatpanels fælleskøb. Måske er der mere under overfladen i denne sag!   

Til top
rasmuslarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2005
Point: 259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 21:46

Jeg kan oplyse, at det ikke er samme forhandler, som kørte tilbudet på Flatpanels. Det vi lavede på Flatpanels er desuden ikke fælleskøb. Konceptet er ret anderledes.

Jeg kender hele historien bag dette og meget mere. Jeg undlader dog at kommentere på det, selv om den rigtige historie ikke er kommet frem. Det der er sagt her er et stykke fra fakta, men det skal jeg ikke blande mig i herinde.

www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
Til top
rasmuslarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2005
Point: 259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 21:48

langemor: Yakken er en af folkene fra Flatpanels. Hvis du ikke tror mig, så kig på første side over tilmeldte i Flatpanels forum.

www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
Til top

Besvar Besvar Side  <1 910111213 28>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu