|
Fælleskøb af Sharp XD1E Full-HD LCD |
Besvar | Side <1234 28> |
Forfatter | |||||||||||||||||||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 03-Februar-2007 kl. 19:24 | ||||||||||||||||||||
Ja, det er rigtigt. Det er helt normalt at der går nogle måneder, fra en ny flad-tv model kommer på markedet, til leveringen er stabiliseret. Indtil da kommer de dumpende i mindre klumper. For Sharp XD1 modellerne er leveringen fortsat ustabil, og det var årsagen til at vi ikke turde starte et Fælleskøb tilbage i januar da de første forespørgsler på lige disse modeller kom. Sharp har dog sagt at leveringen er stabil omkring den sidste uge af februar, og da dette Fælleskøb slutter d. 18/2 så kan det være det ender med at passe meget godt sammen. Omvendt er det jo med dette som med andre tidligere Fælleskøb, at kommer der rigtig mange tilmeldinger, og det kan der godt risikere at gøre her fordi det er eftertragtede modeller til rigtig gode priser, så leveres (selvfølgelig) efter først til mølle. Så det måske kun er de først tilmeldte der når at få i slutningen af februar, mens resten må vente til marts. Det kommer helt an på hvor mange Sharp står med på lageret dér. Men vi skal selvfølgelig nok holde jer orienteret om situationen undervejs. /Lars Redigeret af Lars - 03-Februar-2007 kl. 19:28 |
|||||||||||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||||||||||||||||||
Bornholmeren
Super bruger Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Sendt: 03-Februar-2007 kl. 19:43 | ||||||||||||||||||||
Jeg må også sige, at det er da nogle fantastiske favorable priser i har forhandlet jeg frem til. Ser frem til fælleskøbet "Åbner", så er jeg med på er 37". Jeg har godt nok bestilt én, et andet sted, men til en noget højere pris. Penge betyder altså en del Er der returret på skærmen?, hvis ja, hvor længe?, og hvordan fungere det? Redigeret af Bornholmeren - 03-Februar-2007 kl. 19:46 |
|||||||||||||||||||||
SimBomBom
Bruger Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Sendt: 04-Februar-2007 kl. 12:01 | ||||||||||||||||||||
Hej Lars Et super lækkert tilbud må man sige.. Hvor kommer tilmeldingen til fælleskøbet til at ligge, er første gang jeg skal benytte et nemlig
|
|||||||||||||||||||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 04-Februar-2007 kl. 12:09 | ||||||||||||||||||||
I sektionen Fælleskøb - http://www.recordere.dk/faelleskoeb Men der vil også være links dertil herfra /Lars |
|||||||||||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||||||||||||||||||
SimBomBom
Bruger Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Sendt: 04-Februar-2007 kl. 12:10 | ||||||||||||||||||||
Okay, takker for det hurtige svar Glæder mig... |
|||||||||||||||||||||
centric
Super bruger Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
Sendt: 04-Februar-2007 kl. 14:22 | ||||||||||||||||||||
Så er 1 stk. 37" bestilt!
Kom til Papa |
|||||||||||||||||||||
Lars
Sendt: 04-Februar-2007 kl. 14:27 | ||||||||||||||||||||
================================================== Bestilling? Tryk her ================================================== |
|||||||||||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||||||||||||||||||
Langemor84
Guld medlem Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
Sendt: 04-Februar-2007 kl. 14:36 | ||||||||||||||||||||
Jeg kan ikke helt gennemskue det her: Er der forskel på modellerne udover størrelsen. Jeg synes jeg har hørt fra en del steder, at 46" modellen er "top"-modellen og ikke kun i størrelsen, men at billedet på den også er bedre end på 37" og 42". Er dette forkert? Ellers stort tak herfra for en meget god pris!
Redigeret af Langemor84 - 04-Februar-2007 kl. 14:36 |
|||||||||||||||||||||
niepe
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Sendt: 04-Februar-2007 kl. 15:15 | ||||||||||||||||||||
Kan man ikke få en pris + billede af ophænget med svingarm?
|
|||||||||||||||||||||
Lars
Sendt: 04-Februar-2007 kl. 15:21 | ||||||||||||||||||||
Forhandleren siger det ophæng der medfølger er en del af et modul-system, hvor man kan genbruge samme beslag og blot hægte en svingarm på. Det lyder jo smart nok Men jeg har ikke en pris, og vil formode at den afhænger af hvilket af de 4 TV det skal bruges til. Derudover har forhandleren mange andre ophæng i sortimentet, og det er frit valg på alle hylder. Så ønsker man at bytte, må det være noget man selv aftaler med forhandleren inden levering. Så bare skriv i noter-feltet at i ønsker et andet beslag, så får i nogle forslag med priser bagefter. /Lars |
|||||||||||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||||||||||||||||||
Lars
Sendt: 04-Februar-2007 kl. 15:23 | ||||||||||||||||||||
De displays der sidder i 46" og 52" er hurtigere og har højere kontrast. Derudover er der mere lyd i de store modeller. Jeg har sat et skema ind i Fælleskøb tilmeldingen:
/Lars |
|||||||||||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||||||||||||||||||
Lars
Sendt: 04-Februar-2007 kl. 15:28 | ||||||||||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||||||||||||||||||
Besvar | Side <1234 28> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |