|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |
MadManMingo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
![]() |
Det blir' da et COOOOL TV Fedt at Sony er så langt fremme i skoene! Har de mon brugt kræfterne på denne serie istedet for på PS3? |
|
![]() |
|
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Hej deude Jeg kunne godt overveje et KDL-32V200 alternativt et KDL-40V200. Er spændt på at se prisen.
|
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|
![]() |
|
Way2fast ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Samsung er også klar med et DVB-T LCD LE-32R73BD: http://av.samsung.de/article.asp?artid=37BAA863-7D71-4CF2-A9 2C-533842DC1623 Det har ser ret spændende ud!!! |
|
![]() |
|
skikongen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Fælleskøb lyder som en god ide. Jeg er mest interesseret i : 1. KDL-V2000 2. KDL-S2000 Hos http://www.technikdirekt.de/ findes blandet andet følgende modeller : * Sony KDL-32 S 2020 : 1.669 Eur * Sony KDL-V 32 A 11 E : 1.549 Eur Hvad er forskellen i forhold til V/S2000 modellerne ?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Ser da bestemt rigtig spændende ud, men har måske ikke lige så forfærdelig meget med "Fælleskøb af Sony Bravia LCD" at gøre
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Jeg gentager mig selv meget i denne tid Men i Tyskland og England har de tusindvis af DVB-T produkter, men de færreste kan bruges herhjemme da de ikke understøtter undertekster. Derfor er skærmene fra Sony så interessante. De er lavet til det danske marked. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Way2fast ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Spawn, Det er bare ment som en hjælp. Jeg prøver bare at udvidde horisonten. Spring blot ikke på det første og det bedste, andre er på vej. Er man SONYfil... så er det som det er. Undskyld... |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Det er da helt ok, du behøver skam ikke undskylde, det er altid en fordel at udvide horisonten og oplysningen var skam seriøst interessant nok (jeg var da også inde og kigge). Det jeg mente var bare at denne tråd specifikt handlede om opstart af fælleskøb af Sony Bravia, der kan sagtens være mange andre interessante modeller/mærker, som fortjener omtale og mulige fælleskøb i deres egen tråd. Ligesom vi havde/har fælleskøb tråde om JVC LCD og Panasonic Plasma osv. så det var ikke for at være SONYfil
|
|
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jeg har faktisk svaret på det for 100 år siden. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Orv Thorvald, jeg havde godt nok en fornemmelse af at du ikke var nogen vårunge, men jeg havde ikke regnet med du var så meget ældre end mig
![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
I må godt regne mig med som interesseret, hvis vi får de rigtige svar på følgende spørgsmål tidligere stillet: * Gives der pixel-garanti? * Hvor meget siger blæseren? Evt. i dB? * Hvad bliver prisen i fællsekøb? Mvh Ole PS: Det er KDL-32V2000 jeg er interesseret i. Evt- S2000 i stedet... Redigeret af LER2001 - 22-Marts-2006 kl. 18:34 |
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
![]() |
De ser godtnok fede ud på papiret (og sikkert også i virkeligheden, det var ikke ment negativt!)......
Man kan godt blive meget fristet !!! Men jeg kan kun få TDC kabel TV (bor i lejlighed), så jeg kan ikke rigtig bruge en DVB-T modtager til noget. Nogen der ved, eller har et bud på, om der på sigt kommer LCD'er med indbygget DVB-C, meget gerne fra Sony, dog ikke en nødvendighed. Eller er/bliver DVB-C modtageren afhænig af kabel udbyderen ? Eller er DVB-C en standard, som TDC måske vil have support for på et tidspunkt ? Spørgsmålet hører som sådan ikke til her, men dette gør : Findes, eller kommer, disse modeller i en version uden tuner, hvis ja bliver det endnu mere interessant for mig.... Mvh Peter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |