|
|
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Foreløbig har vi ikke fået en præcis lanceringsdato for de nye Sony modeller. Ifølge planen kommer de engang i maj måned, men det kan godt betyde at kalenderen siger juni inden de kan levere dem. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Når jeg skriver de ikke er kommet endnu, så mener jeg de 2 Sony modeller som der er mest stemning for at holde Fælleskøb på:
Ud fra den afstemning som er her: Fælleskøb af Sony LCD - Hvilke modeller? Disse modeller er sat til at komme til maj måned, men erfaringen siger at der går en periode inden leveringen er oppe på fuld tryk. Dem der får leveret i maj, er typisk dem der har været skrevet op til dem længe. Men pga. påsken ligger det hele stille. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
corder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2004 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Mon der er ir-stik, sådan at man evt kan styre satelitten via sonyens fjernbetjening? |
|
![]() |
|
Serup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Er forhandlingerne så langt, at det er sikkert at de 2 modeller der er stemning for, rent faktisk vil blive tilbudt gennem fælleskøb, eller kan det stadig falde på gulvet? Grunden til at jeg spørger er, at hvis det her bliver til noget, vil jeg have et 40V2000, men hvis det ikke bliver til noget, køber jeg nok et 40" Samsung fra fælleskøbet i stedet. -Jacob- |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle Så er vi klar med priser på et Fælleskøb Debatten om det Fælleskøb fortsættes i: Fælleskøb af Sony Bravia LCD (V2000) /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
DenFede ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Der var en, der sagde noget omkring DVB og kabel-tv? Jeg må tilstå, at jeg ikke fattede så meget af det Kan man bruge det her tv, når man har TDC kabel? På forhånd undsklyd, hvis jeg spørger meget dumt. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
Ja du kan bruge dette tv, du har dog ikke noget at bruge DVB-t til da du allerede har TDC-kabel. Ønsker du et bedre billede, så køb en selector (koster vist 500-600kr) for den nuværrende model. Der kommer en ny før VM i fodbold. |
|
![]() |
|
DenFede ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Alle de kommetarer, der bliver slettet i selv bestillingstråden - kan de ikke komme med her? For jeg synes da f.eks ikke at det er uvigtigt, at man ved at vente en måned får 14 dages fuld returret og pixelgaranti - ovenikøbet til en lidt bedre pris. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er måske ikke uvigtigt for dig, men det har bare ikke meget med Fælleskøb at gøre. Alle emner der flyttes væk, kan genfindes i Fælleskøb: Ris & Ros, hvor det er tilladt at fortsætte debatten. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle Dette emne er lukket. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |