|
Fælleskøb af Sony HX710 el. 910 ? |
Besvar | Side <1 64656667> |
Forfatter | ||
Valyc
Bruger Oprettet: 25-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Sendt: 03-Juni-2005 kl. 11:52 | |
Har set på SCR's hjemmeside, at de skulle få 20 stk. 910'ere på mandag... Hvis man står sidst på listen, mon man så kan være heldig på mandag...? |
||
leanjen
Junior bruger Oprettet: 14-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
Sendt: 03-Juni-2005 kl. 14:37 | |
Valyc, Min bror var nede i SCR i går, og der sagde de, at de havde leveret lidt over 90 stk. 910'ere indtil videre, og den totale bestilling af 910'ere lød vidst omkring 106 stk., så du skulle meget gerne få en maskine på mandag Venlig hilsen Thomas |
||
Valyc
Bruger Oprettet: 25-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Sendt: 03-Juni-2005 kl. 15:00 | |
Det lyder sørme godt... Men burde jeg så ikke have hørt fra dem nu, eller det gør jeg måske først på mandag...? |
||
papman
Bruger Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
Sendt: 03-Juni-2005 kl. 15:29 | |
Mærkeligt, at der skulle være leveret lidt over 90 af 910'erne. Så vidt jeg kan tælle mig frem til, så står jeg som nummer 88 til en 910'er (nr. 181 på listen). Har ikke hørt en lyd fra SCR. Med utålmodig hilsen Povl Arne
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 03-Juni-2005 kl. 15:39 | |
Det tror jeg heller ikke er rigtigt. Det har hele tiden været HX910 som Sony ikke kunne levere. Men de har sikkert leveret lidt over 90 af HX710 nu. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Wiwe
Ny bruger Oprettet: 05-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Sendt: 04-Juni-2005 kl. 16:54 | |
Øv, øv, øv!!! Jeg har deltaget i fælleskøbet, og forlængst modtaget min HX 710. Nu er der bare sket det at den er gået helt i sort...sammen med fjernsynet, formentlig p.g.a. lyn i går aftes. Uvejret med lyn og torden i går var helt vildt, og da vi kom hjem midt i det hele, var HFI'en slået fra. I morges opdagede vi at hverken fjernsyn og recorder kunne tændes. ÆV. Kan det virkelig passe at lynet kan ødelægge når HFI'en slår fra? Er der nogen der ved om forsikringen dækker, og om den dækker fuld pris, når jeg nu har fået den billigt i fælleskøbet? M.v.h. Wiwe - fortvivlet og ærgerlig. |
||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7908 |
Sendt: 04-Juni-2005 kl. 17:14 | |
Forsikringen dækker det samme som hvis du gav fuld pris for den.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 04-Juni-2005 kl. 17:31 | |
Hej Wive
Lynnedslag rammer tit igennem antennen.
Jeg antager at du tænker på din egen indbo forsikring? Selve spørgsmålet om indbo forsikringen dækker afhænger vist af hvilken forsikring du har. På nogle indbo forsikringer er "elskade" en tillægsforsikring. Hvis du tegnede en ekstra forsikring, så dækker den hvor dine andre forsikringer ikke dækker. Først skal den dog på værksted, så forsikringen ved om den kan repareres eller om den skal erstattes med en ny. Det kunne jo være en simpel fejl som en ny strømforsyning. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Snic
Ny bruger Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Sendt: 14-Juni-2005 kl. 19:03 | |
Hej Jeg har talt med Roskilde i dag. De skulle have haft de sidste 710 sølv senest i dag, men sådan er det ikke gået. Nu håber de på at få dem på mandag. Desværre kun håber. Det er godt nok lang tid at vi har ventet. Men de er nu vældig flinke og beklager meget, og de forventer at få alle dem der mangler hjem på en gang. Håber i det mindste det passer. Søren |
||
Købte sidste år en DVD/HDD Recorder - en Sony 710 sølv - og er super glad for den
|
||
Snic
Ny bruger Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Sendt: 17-Juni-2005 kl. 19:59 | |
Så er beskeden på Sonyroskildes hjemmeside, at alle skulle være kontaktet. Det må forstås sådan, at de har fået de sidste maskiner hjem. Og det er da dejligt at det største fælleskøb nogensinde er ved at være nået til vejs ende. Jeg er desværre ikke blevet kontaktet, selvom jeg står på listen, så jeg har - som Sony roskilde opfordrer til - skrevet en mail i dag til butik@sonyroskilde.dk hvor jeg gør opmærksom på smutteren. Det kan jo være, at der er nogle af jer andre, der også skal gøre det. Men jeg tror på, at jeg har maskinen i starten af næste uge Snic
Redigeret af Snic |
||
Købte sidste år en DVD/HDD Recorder - en Sony 710 sølv - og er super glad for den
|
||
triatlet
Ny bruger Oprettet: 19-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
Sendt: 18-Juni-2005 kl. 16:52 | |
Jeg står også på listen men er heller ikke blevet kontaktet....så jeg sender også en mail. En opfordring til dem som ikke er blevet kontaktet om selv at tage kontakt....da SCR skriver at alle er blevet kontaktet. mvh Mogens |
||
Lars
Sendt: 19-Juni-2005 kl. 17:29 | |
Hej Alle Som det også er rundsendt, så ligger der nogle billeder fra fælleskøbet (kodefri og forsendelse) i galleriet: Billeder fra Sony Fælleskøbet (maj 05) /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Besvar | Side <1 64656667> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |