|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
cfldk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Harfundet det til ca 19.000 på ebay |
||
![]() |
||
Victorkarl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
Har lige set, prøvet og samlignet 40X2000 idag, det er bare I forretningen havde de også 46W2000 samt 37PF9731D Samlignet med dem er billedet klart bedre end på 46W2000 og kommer på niveau med 37PF9731D. Særligt på DVB-T er X2000 rigtig god, ses billedet blot 2 meter fra er det fint. På 46W2000 skal man helst 4 meter væk for at billedet er rimelig. Desværre havde de endnu ingen HD 1080P kilder, men blot en DVD med opskalering til 720P via HDMI hvilket dog gav et fint resultat også ved fodbold. Nu skal jeg ud og finde en forhandler der vil sælge det til en pris under 23000.
|
||
mvh
Karl |
||
![]() |
||
øboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
|
Mit temmelige svære beslutning står imellem Philips 37PF9731D -Sony KDL-40X2000- Samsung LE-40M91B hvorfor et der er det bedste tv er der vel temmelig delte meninger om.
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Magosa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
|
Nu gad jeg ikke vente mere...Jeg har i stedet købt mig et Sony KDL-40W2000 - hvilket jeg er yderst tilfreds med
![]() |
||
![]() |
||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() |
|
Er mere interesseret i 46X2000 , har fået et tilbud på 31.300 ved Fleegaard , men burde kunne gøres bedre.
The_Unforgiven |
||
![]() |
||
Victorkarl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
Jeg valgte at købe et KDL-40X2000 Har også en HUMAX PR-HD1000 som kan DVB-S og DVB-S2 samt MPEG-2 og MPEG-4. Så det ser vildt godt når jeg ser HDTV 1080i fra Astra promo eller nogle frie tyske HD kanaler. Men selv på DR via DVB-T er billedet faktisk bedre end ventet, særligt pga de sender de fleste udsendelser i ægte 16:9 som gør at alle 576 linier billede data er til rådighed.
|
||
mvh
Karl |
||
![]() |
||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|
hej hvor har du købt x2000 og til hvilken pris hvad forskel er der på dvb-s dvb-s2 hilsen agger |
||
![]() |
||
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
|
syntes også fælleskøb af Sony KDL-40X2000 og Sony KDL-40W2000 ville være interessant...står nemlig og skal vælge en af dem snart som mit kommende tv.
|
||
![]() |
||
cfldk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Hej kommende SONY HD ejer Du skal ikke så meget som overveje at købe KDL-W2000 hvis du kan finde de sidste slanter, der er simpelthen ingen sammenligning i billlede kvaliteten på disse 2 de er langt mere forskellige end spec antyder. Dette er et godt råd fra en der har kigget på alle de gode, hvis du skal have noget der er bedre eller matcher Sony X2000 så må det blive de bedste fra phillips, og naturligvis de nye plasma i full HD med så bliver det rigtig dyrt. Vi har valgt x2000 og er særdeles tilfreds, men pas på der er ikke noget der vokser ind i himlen, du skal have endog særdeles gode antenne forhold, og med dvb-t i den standard opløsning de sender med i DK vil alt med meget bevægelse og farveskift " eks TV2's "vild med dans" være ringere end perfekt analog signal. Her vil det blive meget grovkornet at se på, så står den analoge version væsentligt bedre. Jeg spurgte faktisk på dette hos ansvarlige for dvb-t i dk de er udemærket klar over de begrænsinger der ligger i de dvb-t båndbredde der benyttes idag og specielt på "vild med dans" hvor der er alle de værste faktore er indeholdt i billedmaterialet, du finder dog ingen generel oplysning på DR og TV2 hjemmesider på det tidspunkt jeg tjekkede for dette. mvh Claus |
||
![]() |
||
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
|
Hej Claus tak for info...analog signal er top notch her hos undertegnede. Grunden til jeg kigger på sonys modeller er at philips ikke har pixelmapping 1:1 på hdmi porten som jeg skal have et medie center koblet på. mvh |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Steen Jeg benytter idag SONY DVP-NS9100ES med 1:1 pixel mapping og naturligvis opkonvertering fra " alm DVD format" så står X2000 sony som hugget ud i runer. di kan bare glæde dig.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |