|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Det lyder interessant, lad os se hvilken pris de kan give os. Men har lige et spørgsmål. Det lader til at være et rigtig fedt tv (40V2000) men er lidt i tvivl om det er bedre at vente til der er modeller med "true HD" .... hvis man kan få et råd :) Casper |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej det er der ikke nogen som ved endnu.....-om det er bedre at vente. True HD......ja hvad mon det ender med? Det er der som sagt ikke en kæft som ved...endnu. Så tror jeg at du skal vente til omkring 2009-10. Personligt har jeg ventet nok nu-og køber snart....havde bare håbet på et fælleskøb på 46"v2000-men det ser desværre ikke ud til at der er nok som er interesseret i netop denne...surt! |
||
![]() |
||
Enfen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
|
Hvordan går det med forhandlingerne af vores fremtidige tv? :) |
||
Kim
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Jeg har fået enkelte priser, men det er ikke lykkedes at komme ned under de lavere Svenske priser. Jeg ved ikke hvorfor, måske Sony Danmark holder en hånd over markedet i den første tid. Det irriterer mig, at det ikke skulle være muligt at gå sammen om at købe eksempelvis 50 skærme - og få dem billigere end man kan købe en enkelt skærm til i Sverige. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10568 |
![]() |
|
Hej Lars Og så lover Databutikken oveni købet levering indenfor 5 dage. Det ser mystisk ud, da de nye modeller først skulle komme til maj-juni. Flemming
|
||
![]() |
||
Birdynamnam ![]() -- ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
|
her er et par eksempler på sonys live color creation. |
||
![]() |
||
Enfen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
|
Nu vil jeg helst købe i en dansk butik (fysisk/net), i stedet for at skulle købe tv i udlandet. Hvornår kan vi regne med at kunne få oplyst prisen? Hvis prisen ikke kan oplyses her i forummet, må du meget gerne sende mig en PB, hvis det er en mulighed Personligt er jeg selv meget ivrig efter at komme i gang, da jeg, som skrevet tidligere, står overfor at skulle købe et nyt tv |
||
Kim
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Kim Priserne er: KDL-32V2000 13.800,- Excl. levering. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak Så til det vigtigste spørgsmål! Hvornår går vi igang? |
||
Kim
|
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej! V2000 modellerne kommer 25 Maj-og X2000 modellen(med 1920x1080 opløsning)kommer til September...dette ifølge min lokale "Sony mand"!
L. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Sæt igang!
![]() |
||
Kim
|
||
![]() |
||
Jenning ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Har du nogen idé om hvad vejl. pris bliver på x2000 modellen (40") |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |