|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Valyc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() Sendt: 06-September-2006 kl. 17:18 |
|
Hejsa... Er jeg den eneste, som ville være meget interesseret i et fælleskøb af én af disse nye HD camcorders fra Sony? http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=869&zoneid=19 Valyc |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Valyc Hvis man skal vælge, så er den med harddisk vel mest interessant ? /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Valyc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
|
Ja, det vil jeg helt klart også mene...
|
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
Jeg tror i må vente til efter jul, de seneste forlydninger er at Sony har stoppet disse to modeller. De optager i 1440 x 1080 og altså ikke i fuld HD, vi JVC lancerer i foråret 2007 et Harddisk kamera i Fuld HD 1920 x 1080 og MPEG2 optagelse, på en formentlig 60GB Harddisk. |
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Vores nyhed er baseret på den pressemeddelelse Sony udsendte i går. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
|
||
|
||
![]() |
||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Jeg kunne godt være interesseret... men det vil kræve en STOR fælleskøbsrabat. Jeg ved ærligt talt ikke hvad der vil være en realistisk fælleskøbspris på harddisk modellen, er der nogen der har et bud??? Soko |
||
![]() |
||
håkon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
|
Fin ide ! jeg er med på et Sony HDR- SR1 ! / Arne |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
60 GB.....det var ikke meget til HD optagelse! |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
|
||
![]() |
||
birkholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 241 |
![]() |
|
Ja, men sony'en anvender også h.264 til komprimering og ikke MPEG2. //Birkholm |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du får en hårdere komprimering med MPEG4 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |