|
|
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | |
nilfri ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 20:48 |
Jeg brænder voldsomt for at købe et par Squeezebox 3 til musikdistribution i vores nye hus, og dermed kunne streame internet, lytte til pladesamlingen etc. Fx. ved opsætte en Squeezebox og et par aktive højttalere i centrale rum, eller koble en Squeezebox på eksisterende anlægget, og så benytte PCen eller en central "server" NAS. Et fælleskøb kunne jo hjælpe lidt på økonomien i projektet, for jeg har ikke fundet andet end vejledende udsalgspris (2.000 / 2.500 med WLAN) - måske med afslag på 100 kr. Måske skulle et fælleskøb også indeholde noget om en "server" NAS og nogle aktive højttalere? Læs mere om Squeezeboxen i dette indlæg, der har masser af gode links. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=15685& PN=1
|
|
Venlig hilsen
Finn, Roskilde |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Prisen i Tyskland starter ved kr. €250 : http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/344708_- squeezebox-3-ethernet-slim-devices.html
|
|
![]() |
|
nilfri ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Netop. Det er jo næsten som de danske priser, når man regner porto etc. med. Det må kunne gøres noget billigere ved Fælleskøb.
|
|
Venlig hilsen
Finn, Roskilde |
|
![]() |
|
Rob_the_smurf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg er også int. i fælleskøb af klæmmeæsken.. der er jo to modeller, den med og uden WiFi Da mit netværk i residensen er kabelbaseret (og forbliver det !) har jeg ikke brug for WiFi... |
|
![]() |
|
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Jeg er bestemt også interesseret
![]() |
|
![]() |
|
Sekam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Også her.
![]() |
|
![]() |
|
skare ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Vejle, Denmark Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Kunne også godt være interesseret, hvis prisen er rigtig
![]() |
|
![]() |
|
Joho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: 2100, Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Ditto
![]() |
|
Med god hilsen
John |
|
![]() |
|
harmon ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Squeezeboxen ser ud til at være et genialt produkt. Jeg er også interesseret i den kabelbaserede udgave. |
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Er også interesseret (hvis prisen er rigtig) i endnu en Squeezebox i WLAN.
|
|
![]() |
|
crowdpleaser ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Jeg er meget interesseret i et fælleskøb på SB'en. Efter at have læst anmeldelse af SB'en i Stereophile og Hifidelity, så er jeg overbevist om, at det er den helt rigtige løsning til at erstatte cd afspilleren. Det værste bliver arbejdet med at konvertere mine ca. 300 cd'er til FLAC eller et andet lossless lydformat..... Jeg har endnu ikke bestemt mig for, hvilken NAS, som er velegnet til formålet. Er der nogen, som har gode ideer? En bekendt købte en Linkstation (Buffalo), som han returnede pga blæserlarm. En passivt kølet NAS vil nok være at foretrække. |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Købte min i sidste uge.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |