|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Forfatter | ||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
|
Du kan ikke se antennen - designet er MEGET lækkert og stilrent. ja, den trådløse kan også kables. Og kan desuden bruges som bridge
|
||
![]() |
||
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
|
Dvs at den ser fuldstændig ens ud om den er trådløs eller ej? Det ville jo være så svedigt hvis antennen var integreret i dyret. Det er helt sikkert sådan en her jeg skal have. Spørgsmålet er bare om hvornår. Kunne være dejligt med at hurtigt fælleskøb, så man kunne give sig selv den i julegave |
||
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
||
![]() |
||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
|
Antennen ER indbygget - nu har jeg ikke set den kablede udgave, men kunne ikke forestille mig der er designmæssig forskel. ...og tro mig - du bliver glad for dyret -- det vil jeg næsten garantere for. Som jeg giver udtryk for andetsteds er det nok det mest tilfredsstillende gadget-køb jeg har gjort i lang lang tid. Redigeret af troelsit - 11-Oktober-2006 kl. 13:20 |
||
![]() |
||
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Som tidligere nævnt er jeg VÆLDIG INTERESSERET. Men der er dog en del ting, som jeg føler mig lidt usikker på. Jeg fig egentlig den tanke, at hvis vi var et par stykker, 3 eller 4 her fra Århus-egnen, ku` vi måske gå sammen i en lille "kaffeklub" og "støtte hinanden" lidt Hva` sir`I ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad er det du er usikker på?
|
||
![]() |
||
crowdpleaser ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
For mig at se er det største problem at installere Slimserver på en NAS - hvis man altså ikke lige er en Linux-nørd (hvilket jeg ikke er). Hvilket program anvender du til at rippe til FLAC? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har desværre ikke den store erfaring med NAS
![]() Jeg bruger EAC (med ekstern FLAC encoder) - det har jeg læst mig frem til er det bedste hvis man har nogle cd'ere der er godt ridsede |
||
![]() |
||
harmon ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
Audiograbber er også et godt og hurtigt program til at rippe til Flac med (ekstern Flac encoder), det tager kun ganske få minutter at rippe en hel CD. http://www.audiograbber.com-us.net/
|
||
![]() |
||
crowdpleaser ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
Jeg har HighFidelity anmeldelsen i en pdf fil. Hvis der er nogen, som er interesseret i artiklen så send mig en personlig besked. |
||
![]() |
||
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
|
Det med at installere Slimserver på en NAS burde kunne lade sig gøre uden de store dikkedarer. Der må være andre end os der sidder med det problem, så det må være muligt at få hjælp til det. |
||
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
||
![]() |
||
johnlindgreen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Status: Offline Point: 459 |
![]() |
|
Her er lidt bruger erfaring fra én der har brugt den siden den hed Slimp.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Iøvrigt understøtter SB'en også Pandora... Har bare ikke haft tid til at lege med det endnu |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |