|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Weiglin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Jeg vil også være frisk på den Pioneer 1016 Hvor har du set den i Tyskland til 500 EUR? Redigeret af Weiglin - 27-Juni-2006 kl. 17:39 |
|
![]() |
|
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Droner, Ja der er tuner i AVR 235 og Harman/Kardon laver en fed "Bridge" til IPOD. Måske der kan laves et fælleskøb med en mellem og en topmodel??? Pioneer 1016 ser godt nok lækker ud.. |
|
![]() |
|
tankpasser ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Jeg har mailet lidt med danskdatasalg som siger at Pioneer 1016 kommer til DK i august. Den indikative pris er 5000,-. Jeg vil dog tro at et fælleskøb burde kunne få denne lidt længere ned. Er der interesse for at jeg finder ud af yderligere om fælleskøb af denne receiver? http://www.pioneer.de/de/product_detail.jsp?product_id=12544 &taxonomy_id=42-98 Jeg synes selv at denne forstærker er yderst tiltalende - selvom det afhænger af prisen også. På de bruger anmeldelser jeg har set på nettet er der mestendels positive kommentarer. |
|
![]() |
|
tankpasser ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Prøv at lave en prissøgning på f.eks Idealo... det lader til at prisen er opadgående. http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/486689_- vsx-1016-pioneer.html Se dog også at jeg er ved at undersøge et fælleskøb hos datasalg - med formodet levering i august. |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Jeg ville sådan set gerne lege med på fælleskøb på surround-udstyr - det største problem er nok bare at folk generelt har meget forskellige behov på dette punkt, så at finde f.eks. 30 mennesker der gerne vil have præcist den samme receiver nogenlunde samtidigt, er nok en større opgave end at finde 30 fladskærms-kunder. Til gengæld er markedet for hifi- og surround-udstyr mindre presset på prisen end tv, så hvis det kan lade sig gøre at samle nok købere, så vil der givetvis være noget fornuftigt at hente - alt efter produktet. Der er hårdere pris-konkurrence på nogle mærker end på andre... |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Min præference for Harman/Kardon er udelukkende baseret på venners erfaringer og det faktum at de laver en fed "bridge" til Ipod.. Men jeg kan absolut flyttes til et andet mærke.. Pt. har jeg bare en gammel Onkyo reciever der skal skiftes ud.. Er der ikke nogen med godt kendskab til recievere der kan opstille muligheder? Evt. Harman/kardon Avr 235 imod Denon Avr 2106 og Pioneer 1016 imod Denon Avr 2807 eller Harman/kardon Avr 335 /435 eller helt andre mærker bare for at komme videre?????
|
|
![]() |
|
rsfrsf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2006 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jeg ville også være meget interesseret i et fælleskøb af en Harman/Kardon AVR235. Ville være optimalt hvis der kunne blive stablet noget på benene... |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
hva`med Pioneer vsx4 avi-er det ikke det den hedder.?....den klarer sig fint i de tests jeg har læst. Det skal vel næsten være en med "klunker" i,hvis det skal være Redigeret af lrev på jobbet - 28-Juni-2006 kl. 11:40 |
|
![]() |
|
Ghia ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2005 Sted: Norway Status: Offline Point: 150 |
![]() |
Spørsmålet er jo hvilken prisklasse man skal velge fra, og som Otto
sier blir det ikke lett å finne mange nok som er interessert i samme
produkt.
"Midt på treet" ville Denon's nyeste AVR-2807 være et godt valg. Den har allerede flere utmerkelser. Den har 7.1 kanaler og THX Ultra2-sertifisering, HDMI switching og konvertering av analoge signaler til HDMI, støtte for nye lydformat, meget avansert romkorreksjon etc etc. Men HiFiKlubben er vel ikke interessert (de er jo enerådende på sine produkter)....og da faller vel alle Denon's produkter bort ? |
|
| Panasonic TX-P50V10E | Onkyo TX-NR807B | Panasonic DMP-BD60 | DLS R-series |
| Nordost/BlueJeans/Monster cables | |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Ja-har HI-FI KLUBBEN ikke ene-forhandling af DENON i Norden? De står måske endda selv for importen? Så duer det nok ikke....kunne ellers godt tænke mig 4306 !! |
|
![]() |
|
![]() |
Denon forhandles da også ved audiosound.dk endda til særdeles gode priser der slår HIFIklubben stort.. se bla.: http://www.audiosound.dk/index.php?action=show_default Denon avr 2106 til 3790 imod 4499 i hifiklubben..
|
|
![]() |
|
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Irev, Er det denne http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=1087&zoneid=3 Hvis jeg skal med på en handel, så skal vi oppe i 7-10.000 kr. klassen Har selv en lækker en fra Sony nu, som er nogle år gamle, men har kostet 8.000 kr
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |