recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af surroundanlæg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af surroundanlæg?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Weiglin Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2006 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af tankpasser tankpasser skrev:

Jeg er dog på udkig efter en kraftigere forstærker end HK AVR235 - gerne med 100W per kanal. Hvis man tillige kan smide et par HDMI ind/ud på så ser det straks bedre ud.

Af hensyn til prislejet synes jeg at Pioneer ser bedst ud - har dog ikke nogen erfaringer med mærket, men umiddelbart ser det ud til at de har lavet nogle gode kasser.

Pioneer 1016 ville være ideel hvis den kan presses ned under 5k. De går for 500 EUR i Tyskland, men har ikke lige set en herhjemme endnu.

Jeg vil også være frisk på den Pioneer 1016
Hvor har du set den i Tyskland til 500 EUR?

Redigeret af Weiglin - 27-Juni-2006 kl. 17:39
Til top
samanda Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2006
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2006 kl. 18:32

Droner, Ja der er tuner i AVR 235 og Harman/Kardon laver en fed "Bridge" til IPOD.

http://harmankardon.com/product_detail.aspx?Region=EUROPE&am p;Country=DK&Language=ENG&cat=REC&prod=AVR%20235 /230&sType=C

Måske der kan laves et fælleskøb med en mellem og en topmodel??? Pioneer 1016 ser godt nok lækker ud..

Til top
tankpasser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2006
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2006 kl. 23:29

Jeg har mailet lidt med danskdatasalg som siger at Pioneer 1016 kommer til DK i august. Den indikative pris er 5000,-. Jeg vil dog tro at et fælleskøb burde kunne få denne lidt længere ned.

Er der interesse for at jeg finder ud af yderligere om fælleskøb af denne receiver?

http://www.pioneer.de/de/product_detail.jsp?product_id=12544 &taxonomy_id=42-98

Jeg synes selv at denne forstærker er yderst tiltalende - selvom det afhænger af prisen også. På de bruger anmeldelser jeg har set på nettet er der mestendels positive kommentarer.

Til top
tankpasser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2006
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2006 kl. 23:31

Jeg vil også være frisk på den Pioneer 1016
Hvor har du set den i Tyskland til 500 EUR? [/QUOTE]

Prøv at lave en prissøgning på f.eks Idealo... det lader til at prisen er opadgående. http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/486689_- vsx-1016-pioneer.html

Se dog også at jeg er ved at undersøge et fælleskøb hos datasalg - med formodet levering i august.

Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2006 kl. 23:38

Jeg ville sådan set gerne lege med på fælleskøb på surround-udstyr - det største problem er nok bare at folk generelt har meget forskellige behov på dette punkt, så at finde f.eks. 30 mennesker der gerne vil have præcist den samme receiver nogenlunde samtidigt, er nok en større opgave end at finde 30 fladskærms-kunder. Til gengæld er markedet for hifi- og surround-udstyr mindre presset på prisen end tv, så hvis det kan lade sig gøre at samle nok købere, så vil der givetvis være noget fornuftigt at hente - alt efter produktet. Der er hårdere pris-konkurrence på nogle mærker end på andre...

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
samanda Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2006 kl. 00:32

Min præference for Harman/Kardon er udelukkende baseret på venners erfaringer og det faktum at de laver en fed "bridge" til Ipod.. Men jeg kan absolut flyttes til et andet mærke.. Pt. har jeg bare en gammel Onkyo reciever der skal skiftes ud..

Er der ikke nogen med godt kendskab til recievere der kan opstille muligheder? Evt. Harman/kardon Avr 235 imod Denon Avr 2106 og Pioneer 1016 imod Denon Avr 2807 eller Harman/kardon Avr 335 /435 eller helt andre mærker bare for at komme videre?????

Til top
rsfrsf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Juni-2006
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2006 kl. 10:11

Jeg ville også være meget interesseret i et fælleskøb af en Harman/Kardon AVR235. Ville være optimalt hvis der kunne blive stablet noget på benene...

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2006 kl. 11:39

hva`med Pioneer vsx4 avi-er det ikke det den hedder.?....den klarer sig fint i de tests jeg har læst.

Det skal vel næsten være en med "klunker" i,hvis det skal være

Redigeret af lrev på jobbet - 28-Juni-2006 kl. 11:40
Til top
Ghia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2005
Sted: Norway
Point: 150
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2006 kl. 11:56
Spørsmålet er jo hvilken prisklasse man skal velge fra, og som Otto sier blir det ikke lett å finne mange nok som er interessert i samme produkt.

"Midt på treet" ville Denon's nyeste AVR-2807 være et godt valg. Den har allerede flere utmerkelser.  Den har 7.1 kanaler  og THX Ultra2-sertifisering, HDMI switching og konvertering av analoge signaler til HDMI, støtte for nye lydformat, meget avansert romkorreksjon etc etc.
Men HiFiKlubben er vel ikke interessert (de er jo enerådende på sine produkter)....og da faller vel alle Denon's produkter bort ?
| Panasonic TX-P50V10E | Onkyo TX-NR807B | Panasonic DMP-BD60   | DLS R-series |
| Nordost/BlueJeans/Monster cables |
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2006 kl. 12:49

Ja-har HI-FI KLUBBEN ikke ene-forhandling af DENON i Norden?

De står måske endda selv for importen?

Så duer det nok ikke....kunne ellers godt tænke mig 4306 !!

Til top
samanda Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2006 kl. 15:12

Denon forhandles da også ved audiosound.dk endda til særdeles gode priser der slår HIFIklubben stort.. se bla.:

http://www.audiosound.dk/index.php?action=show_default

Denon avr 2106 til 3790 imod 4499 i hifiklubben..

Til top
Johnny37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2005
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2006 kl. 15:28

Irev,

Er det denne

http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=1087&zoneid=3

Hvis jeg skal med på en handel, så skal vi oppe i 7-10.000 kr. klassen

Har selv en lækker en fra Sony nu, som er nogle år gamle, men har kostet 8.000 kr

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu