recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af TH-42PZ800E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af TH-42PZ800E

 Besvar Besvar Side  <1 181920
Afstemningsspørgsmål: Hvem ville være med i et fælleskøb af 42PZ800 hvis det kan arrangeres?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
67 [52.34%]
61 [47.66%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 21:33

Okay, dejligt at høre.. ;)

Jeg var lige nede ved Fleggaard her i eftermiddags, for at møde Gerard bl.a., og der snakkede vi også lige sammen angående dig.. han nævnte I havde skrevet lidt sammen og at nu havde han sendt et nyt brev til dig. Han pointerede at han havde sendt et før.. ;) men okay hvis den er røget til naboen er det forståeligt du ikke havde fået det .. derudover nævnte han at jer der havde oprettet Securator forsikringen burde have fået policen tilsendt via mail fra Securator.. så du burde selv have kunne printe den ud.. nå men det er godt det hele er gået i orden og det uden de store problemer tak for en god handel drenge

Mvh

Stephen
Til top
rasmusparsum Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2008 kl. 17:29
Oprindeligt skrevet af NoNameDesigndk NoNameDesigndk skrev:

Okay, dejligt at høre.. ;)

Jeg var lige nede ved Fleggaard her i eftermiddags, for at møde Gerard bl.a., og der snakkede vi også lige sammen angående dig.. han nævnte I havde skrevet lidt sammen og at nu havde han sendt et nyt brev til dig. Han pointerede at han havde sendt et før.. ;) men okay hvis den er røget til naboen er det forståeligt du ikke havde fået det .. derudover nævnte han at jer der havde oprettet Securator forsikringen burde have fået policen tilsendt via mail fra Securator.. så du burde selv have kunne printe den ud.. nå men det er godt det hele er gået i orden og det uden de store problemer tak for en god handel drenge

Hmm dette er nu ikke helt korrekt. Gerrard har kun sendt et brev til mig, og det var efter, vi havde skrevet sammen. I den mail jeg fik fra Securator, var der ikke vedhæftet nogen fil eller lignende, så derfor havde jeg ikke noget papir på min extra forsikring. Det har jeg nu, og er meget tilfreds med mit nye tv...

Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2008 kl. 20:35

nå okay..hmm, men hovedsagen er at det hele er i orden nu, og at du er tilfreds

dejligt med et veloverstået "fælleskøb" :)

Mvh

Stephen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 181920
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu