|
|
Besvar ![]() |
Side <1 64656667> |
Forfatter | ||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Det var vist ironisk ment |
||
![]() |
||
Decap_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
|
Damn! sådan et vil jeg også have... jeg skal lige høre om der er nogen som har bestilt ved www.mediaonline.de og hvad deres indtryk af dem er??? 6500 kr for et "super" TV det kan jeg sq ikke afslå...
|
||
![]() |
||
christianrsc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Det er altså rigtig nok. 7999 for det nok så omtalte Toshiba ved Tape connection. Se selv her: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=198502 Eller her: http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4& ;emne=produkt&gruppenr=61 Go pris! |
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Ja det er en udemærket pris. Men det der var 'problemet' er, at fælleskøbsprisen var 8500kr og nu er enkeltstyksprisen 8000kr ved samme forhandler ret kort tid efter. Ikke just noget som fremmer Fælleskøb konceptet i mine øjne. |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Kan godt forstå hvad der menes, men det skyldes "blot" et led i den almindelige prisudvikling. På tidspunktet for det oprindelige fælleskøb var den billigste pris det kunne sælges til 8500,- Siden da, selvom det kun er kort tid siden, er prisen faldet, både i England, Tyskland og her, dels grundet generelle prisfald indenfor fladskærmesområdet, dels grundet annoncering af nye modeller og andre markedskræfter. Sådan er udviklingen bare indenfor forbrugerelektronik generelt og i særdeleshed indenfor fladskærme. |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
christianrsc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Jeg har lige fået en mail fra media markt i Flensburg hvor de skriver at man kan købe Toshiba 32WL66z til 899 euro og selv hente det i deres butik. Dvs en pris på ca 6750 kr hvis kursen er 7,5. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det lyder fornuftigt. Hvordan er lager situationen? Har fri et par dage i næste uge, så der kunne man jo sagtens 'komme til' at køre forbi Redigeret af Bimsen - 21-September-2006 kl. 12:58 |
||
![]() |
||
Decap_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
|
Jeg kunne også godt tænke mig at sikre et på lageret inden man tager derned (lidt lang tur at køre forgæves) Derudover kan man købe det hos https://www.globama.com for 875euro inklusiv fragt. Så er problemet bare at man ikke har en butik man kan besøge i tilfælde af problemer... men ellers meget interessant... ps. Kursen på euro er 7,6, men stadig omkring 6800kr for et efter sigende mega godt tv... bliver næsten nød til at købe det :D |
||
![]() |
||
![]() |
|
De skrev at de ikke havde den på lager lige nu, hvorefter jeg spurgte hvor lang tid der vil gå og det har jeg ikke fået svar på endnu, men jeg skal dele det med jer når jeg høre noget. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Et hurtigt svar. De kan ikke sige den præcise dato nu, men de forventer at vide det sidst i næste uge, så der vil jeg skrive herinde hvad de skriver til mig. Hen mente dog senest 14 dage... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du mener vist 875 EUR uden fragt. |
||
![]() |
||
Pjerrot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 236 |
![]() |
|
hehe der burde være en farve på skriften,for hver landsdel,så man kan se om en post skal læses på sønderjydsk,fyns,sjællandsk osv |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 64656667> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |