recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Toshiba WL68
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Toshiba WL68

Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Besked
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2006 kl. 13:25

www.xave.dk har ihverfald toshiba på sin side, så er at kigge ind til dem ihverfald..

Nogen steder i DK de har 32 tommer så er jeg nysgerrig nemlig..

Redigeret af glade - 01-November-2006 kl. 13:30
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2006 kl. 18:17
Yderst spændende tv. Har lige gennemrodet specs på både det tyske og det engelske site. Ikke nok med deres "100Hz" teknologi (ActiveVisionM100), så har tv'et 3x HDMI, nyt lydsystem medudviklet af Onkyo og iflg. manualen til WLT68 (den med DVB-T) så understøtter tv'et nu også officielt PC signaler via HDMI i opløsningen 1280x768. Det er godt nok ikke 1:1 pixelmapping, men bedre end før. I'm intrigued... :)
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2006 kl. 16:29

Har nu leget lidt med dyret (altså skærmen!) og må sige at jeg er yderst tilfreds. Designet er flot...langt pænere end WL66 på trods af lidt pianolak på rammen.

Billedet er forrygende. Jeg skal dog straks nævne at jeg ikke har haft en WL66 eller andre flade hjemme til test, så min bedømmelse er uden reference punkt. Har set noget fodbold Herenveen - OB og det var der ingen problemer med. Eneste den ikke kunne klare var de hurtige rulletekster på TV2 nyhederne, men de er nu også svære at læse på min CRT med den fart de har på. Jeg kunne ikke umiddelbart se forskel på Active Vision ON/OFF.

Jeg har ikke haft tid til at tweake så meget på indstillingerne endnu. Skal nok prøve med DVE senere. Har sat mit mediacenter til med 1360x768 via HDMI og synes at billedet står flot. Desværre virker PAP kun ved VGA.

Tuneren er god, ihvertfald bedre end min Panasonic 29" CRT

Lyden er overraskende god. Godt med bas og helt klart bedre end jeg havde forventet/frygtet.

Fjernbetjeningen er det svageste punkt (samme som WL66). Kræver vist noget motion inden den fungerer tilfredsstillende. Sendestyrken er OK men der skal trykkes til på tasterne for at der sker noget. Det kan gøres bedre!

Der er ingen mislyde. Hverken brum eller andet uanset indstillingerne af f.eks. backlight.

Alt i alt kan jeg kun anbefale fælleskøb af denne model hvis man mangler en god julegave til konen (der er som nævnt god WAF i 32WL68)

Til top
RDL85 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2006 kl. 23:05

Jeg vil formentlig være med på at fælleskøb, afh af prisen. Jeg har set det på flere tyske sider til DKK 8.700 eks.

http://www.evendi.de/preisvergleich/Produkte/122818.html

Til top
RDL85 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Oktober-2006
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2006 kl. 23:08
Nogle der har nogle gode forslag til hjemmesider der handler i dollar og ikke i euro? Så kunne man måske få lidt glæde af den helt vildt lave dollarkurs der er i øjeblikket. Jeg ved bare ikke hvor man skulle finde sådan en side henne, hvor tv'et har strømforsyning til vores net.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 07:17

Hvis du handler i dollers så tror jeg ikke tvet passer til danske forhold.

Du får problemer med tv tunereren og strømmen som du selv skriver.

Og der kommer sikkert også noget told på dit køb

Mvh Hans

Til top
pelifreman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Maj-2006
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2006 kl. 20:43
Jeg vil formentlig også være med på at fælleskøb, afh af prisen.
Mvh.

Per
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2006 kl. 13:10

http://www.xave.dk/index.php/product_detail/product_id=503

Nu sælger de 32 tommer versionen, men prisen er stadig dyr, men tja ville bare komme med det, tror efter jul dette tv burde være noget sammen med DVD afspiller HD man burde køre fælleskøb på for at presse citroen en smule.. Med lidt held køber jeg en dvd-HD eller PS3 når jeg for skatte penge retur og derved prisen er til at overleve..

Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
MadBeaver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2006
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2006 kl. 16:11

Jeg kunne også godt være interesseret i et fælleskøb af dette tv, dog helst i 37".

/Martin

Til top
hmpf Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Maj-2006
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2006 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af Bimsen Bimsen skrev:

Der er ingen mislyde. Hverken brum eller andet uanset indstillingerne af f.eks. backlight. 

Hvad kunne 37" koste i Fælleskøb
Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Februar-2005
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2006 kl. 16:06
Godt tv. Jeg synes det falder hurtigt hos flere leverandører efter hinanden. Ved ikke om et fælleskøb kunne være aktuelt
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
MadBeaver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2006
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2006 kl. 17:34

Hej Wester

Hos hvilke leverandører har du set tv'et? Kan selv kun finde det hos TC og Xave, hvor Xave er billigst med 10.899/12.899 for hhv. 32" og 37" modellen.

/Martin

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu