|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | |
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
Undskyld do. Jeg sov i timen. Forkert model jeg antog det drejede sig om.
![]() |
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
|
drholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Læs lige min streng om Xave, der har vist også været problemer med kommunikationen tidligere
|
|
Nad T785HD. Panasonic PTAE4000
BW DM603x4 sub:PV1 ACER8942 med Win7 og WMC Pinnacle 1000g bedste streamer jeg har haft. Opgivet Samsung BD-P3600, WDTVLive |
|
![]() |
|
Mollovic ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Jeg glæder mig til at høre hvilken pris et evt. fælleskøb lander på... jeg følger tråden tæt ihvertfald..... Kunne helt sikkert godt finde på at hoppe med på vognen...
|
|
Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S Pioneer DV-696AV-S Pioneer S-SP410 Pioneer S-W90S Supra HDMI-kabler |
|
![]() |
|
MadBeaver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Hej drholm Som jeg også har skrevet i denne tråd om tv'et http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17720& PN=1&TPN=2 i øvrigt efter at have læst din tråd, så vil jeg ikke handle hos Xave, da de virker for ustabile. Afventer en god pris hos TC, eller et evt. fælleskøb. /Martin |
|
![]() |
|
Jonathan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Ved en SU-venlig pris på 32"eren, vil jeg gerne være med!
|
|
![]() |
|
Skobbolop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 65 |
![]() |
lyder spændende... er også med til den rigtige pris..
|
|
![]() |
|
Erroneus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Jeg er bestemt også interesseret, står og skal have nyt tv og er ikke typen der kaster 25k efter en 46" f.eks. :P
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
hmmm - jeg er også fristet |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
j333 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2004 Status: Offline Point: 277 |
![]() |
har lige fået den her ind af døren Toshiba32WLT68 P
så i kan godt glæde jer og alt den snak om at plasma giver bedere billed jeg har lige haft en philips plasma 42 med pixel plus til 2600- der er brændt af så der for har jeg købt lcd jeg syndes den giver meget bedere billed så glæd jer til jeres toshibia j333 |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() |
Undrer mig meget, at der er så lidt respons på et evt. fælleskøb på disse nye modeller. Særligt når man tænker på, hvor godt de tidligere modeller solgte. Lad os endeligt også få udmeldelser fra Recordere teamet (og forhåbentlig TapeConnection! :D). Let the magic begin anew! |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
MadBeaver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Nu har det jo trods alt også lige været jul, og den slags plejer jo at koste lidt. Men man kan håbe, at folk genvinder interessen, når de værste tømmermænd fra nytårsaften har lagt sig. Hvordan fungerer det i øvrigt med at få startet sådan et fælleskøb? Hvor stor interesse skal der tilkendegives i en tråd? Hvis vi fx. tager det igangværende fælleskøb af et 46" JVC tv, så var der ikke den store tilslutning i den tråd, inden købet blev oprettet. Skal nogen fra Recorder teamet falde over en tråd om evt. fælleskøb, og så sætte noget i gang, eller hvordan forholder det sig? Mvh Martin |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() |
Grunden til mit tidligere indlæg er at tråden oprindeligt blev startet sidst i oktober, så der er immervæk gået et stykke tid uden at der er kommet udmeldinger om et evt. fælleskøb kunne være en mulighed. Måske er det fordi tv'et er for nyt? På den anden side var WL66Z ikke meget "ældre", da ideen til fælleskøb blev luftet. Jeg lever i håbet... :)
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |