|
|
Besvar ![]() |
Side <1 34567 8> |
Forfatter | |
Flemming9999 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Det lyder godt nok som en kanon tv. http://www.toshiba.de/consumer/content/defaultid1_1_id2_2_id 3_6.aspx
Jeg er måske interesseret i fælleskøb af tv'et i 37" Hvad bliver prisen ca.? Hvordan er tv'et mht almindelige analoge signaler? Er der nogle seriøse anmeldelser af tv'et et sted?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
MadBeaver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Her er endnu en, dog virker den ikke helt så seriøs som Trusted Reviews: http://www.pocket-lint.co.uk/reviews/review.phtml/2019/3043/ Toshiba-32WLT68-Regza-LCD-television.phtml Det skal siges, at på trods af den megen brok i anmeldelsen over at det ikke er et 1080-panel, så skulle tv'et kunne modtage og behandle et 1080p signal. Det er der så vidt jeg ved, mange 1080-paneler der ikke er i stand til. /Martin Redigeret af MadBeaver - 05-Januar-2007 kl. 19:17 |
|
![]() |
|
Flemming9999 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
I artiklen http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2006/11/23/Toshiba- Regza-32WLT68-32in-LCD-TV/p1 står "this set can still accept both 720p and 1080i inputs, but no native 1080p input". Så det tyder vel på, at den ikke kan modtage et 1080p signal, eller? Tager den ikke bare 1080p signalet og nedskalerer det?
Hvad med analog tv-kigning og betragtningsvinkel? |
|
![]() |
|
MadBeaver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Hvis man læser tråden her på AV-forums, mener jeg at der bliver skrevet at tv'et accepterer 1080p signaler: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=353856 I samme tråd er der mange der roser tv'ets evne til at vise pæne billeder fra analogt tv-signal. Der er delte meninger om hvor god/dårlig betragtningsvinklen er. Har selv set 32" versionen hos TC, og billedet ændrede sig når man stillede sig skråt for skærmen, men synes ikke det var værre end ved andre LCD-tv. /Martin |
|
![]() |
|
laaban ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2006 Sted: Norway Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jeg har dette fjernsynet (32") og er SVÆRT fornøyd. Bruker det kun til analoge TV-signaler. Betraktningsvinkel har jeg kun problem med når jeg står bak apparatet, men lyden er fortsatt bra...
Mulig jeg er en lite kresen amatør - men betrakningsvinkelen kan etter mine begrep ikke være stort bedre. Men hvorfor ikke sette seg foran fjernsynet, den medfølgende foten kan lett roteres og kjøper du ett veggfeste - vurder å kjøp ett man kan svinge på. Men likevel, er man en hel gjeng hvor alle ikke kan sitte optimalt plassert mener jeg man nesten må sitte bak fjernsynet for å få en dårlig opplevelse. Mellom 30-150 grader kan iallefall ikke være noe problem. Når det er sagt - hva kan man egentlig forvente av et flatt todimensjonalt fjernsyn? Et fantastisk TV - Løp&kjøp! :) |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, jeg er nu overbevist. Jeg er interesseret i 32" med DVB-T, dvs. Toshiba 32 WLT 68 P via fælleskøb. Lad os få det fælleskøb startet! |
|
![]() |
|
![]() |
Kan kun erklære mig enig, lad os få startet det fælleskøb. Det er bare som om "de voksne" ikke er meget for at udtale sig. /Martin |
|
![]() |
|
Mulle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Hey, jeg er også klar på en 32wlt68´er - NU /Morten |
|
![]() |
|
-sg- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Hørt! Der kommer vel også flere tilmeldinger når fælleskøbet først er blevet etableret med et link på forsiden. ___________________________________ Søren |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() |
Ja, *hvis* der kommer et Fælleskøb. Jeg er dog ganske tillidsfuld, at det vil ske da det tidligere Toshiba-fælleskøb var et af de mest populære (som jeg kender til i al fald). |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
[KaptajneN] ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Jeg er også med på et fælleskøb, dog på 37WL68P!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 34567 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |