|
|
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |
Christian_S ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
Hep,
Jeg er også interesseret i et fælleskøb af Toshiba 32 WLT 68 P med DVB-T. Jeg var i TC i Kbh idag for at se på det, men det er pt udsolgt. De skulle få det igen i begyndelsen af februar muligvis til en bedre pris end 13.999 men sælgeren kendte ikke den nye pris endnu. Han nævnte noget om 12.000, men viste som sagt ikke hvad priser bliver i feb. Hvis vi kan få en sprød fælleskøbspris så er det da at foretrække ![]() |
|
![]() |
|
-sg- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Hej Alle Jeg kan ikke lige vurdere om det er muligt at arrangere et Fælleskøb på de nye Toshiba modeller. Men jeg vender tilbage med et svar. Det bliver dog først i næste uge, da nogle af dem jeg skal snakke med er på CES messen i Las Vegas i disse dage. /Lars
Hurraa. Nu er vi 'først i næste uge'. Glæder mig til at høre nyt. Den store tomme plet på væggen hvor min kommende ven 32WLT68P skal hænge spøger... Hvor mange skal der egentlig være tilmeldt før 'det kan blive til noget' og jo længere tid, der går så er der vel bare nogen der hopper fra. Nå, men håber på det bedste. - sg -
|
|
![]() |
|
MadBeaver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Jeps Vi er først i næste uge, og jeg venter spændt. Håber snart et fælleskøb ser dagens lys, da min gamle CRT kasse meget gerne vil udskiftes snarest muligt. /Martin |
|
![]() |
|
Nimrod ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Er bestemt også interesseret i 32 WLT68.
|
|
/ Nimrod
TOSHIBA 32WL68 PANASONIC DMR-EH65 JVC DR-MX1 der elsker LOADING |
|
![]() |
|
Rons ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hey... Jeg er også er interesseret i 32" Nogen der ved hvad det nogenlunde vil koste? |
|
![]() |
|
Docboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Jeg er også mere end interesseret. Har dog hørt fra Otto, TC at der nok går et stykke tid? Fik ikke defineret yderligere hvad det så betyder. Men glæder mig til at modellen ryger ned i et fornuftigt prisleje. Jeg vil gætte på 10.000. |
|
![]() |
|
Nimrod ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Hvad er det egentlig for en model folk er interesseret i? WL 68? Jeg er mest hooked på WLT i 32" (men kunne måske overtales til 37") |
|
/ Nimrod
TOSHIBA 32WL68 PANASONIC DMR-EH65 JVC DR-MX1 der elsker LOADING |
|
![]() |
|
Docboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
|
|
![]() |
|
alpinestar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Jeg er også klar på 32WL68, hvis prisen er god og det går stærkt!
![]() |
|
![]() |
|
pelifreman ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg er også klar på 37WL68, hvis prisen er god, jeg har heller ikke brug for digital tuner.
|
|
Mvh.
Per |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle VIGTIGT Det er ikke lykkedes os at finde en god Fælleskøb pris på de nye Toshiba modeller. Det generelle svar er at konkurrencen er meget hård, og prisen derfor allerede er i bund. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
ChiefHansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Jeg ved godt, at dette ikke hører til i denne tråd, men jeg vil da lige gøre opmærksom på, at jeg har 32" modellen til salg. Det er kun 3 uger gammelt, og sælges da jeg skal flytte i noget større og derfor skal finde en større skærm. Link til Salgstråd: http://www.recorder.dk/forum/forum_posts.asp?TID=19227&P N=1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |