|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MathiasVH ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-April-2009 Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 26-April-2009 kl. 20:13 |
Jeg har tænkt på, om det ikke ville være muligt at få lavet et fælleskøb på en, eller begge, af de to modeller, der ofte bliver anbefalet til "Semi-segmentet" på forummet i øjeblikket - X10Y & G10E?
Jeg ville i hvert fald være meget interesseret, hvis det var muligt at fået forhandlet en god pris på dem :) MVH Mathias |
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
ja hvis der kom nogle 60" modeller ville jeg da godt se en pris på G10
|
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
|
Per82 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Jeg har også interesse i et fælleskøb, da jeg skal ud og
ha mig et 46G10E. Hva skal der til for at det bliver aktuelt? og bliver det af/bekræftet om der bliver lavet et fælleskøb? Er ny herinde, derfor jeg måske spørger lidt dumt ![]() |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Ikke for at tage modet fra jer, men det er nok tvivlsomt hvor meget der er at hente prismæssigt, ved fælleskøb, på disse "mainstream" modeller.
Konkurrencen gør at prisen på helt nye "mainstream" modeller er presset meget i bund lige fra starten. Forhandlerne har med andre ord ikke er så meget at handle med. Det forholder sig lidt anderledes med luksusmodellerne hvor der er mere at handle med. For Panasonics vedkommende vil jeg tro at man skal op i V og Z. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
prisen er så langt nede på g10 og x10, så det løber ud i standet. Der jo også nogen som tjene lidt på dem.
men held og lykke med det |
|
![]() |
|
SirCrapAlot ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2008 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Lige mit input til denne tråd. Jeg spurgte en grossist på priser på henholdsvis p42x10 og p42g10. x10 modellen var der ikke meget af hente, da det er panasonics "økonomi model" og prisen er lav i forvejen. Konklusionen er at for mig er 12 % inkl. fri levering var meget at hente, det gjorde jeg valgte g10 frem for x10 |
|
![]() |
|
Per82 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Man må da sige at en besparelse på 12% er værd at tage
med ![]() Må man spørge hvor det blev købt henne? |
|
![]() |
|
Spacecow ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-December-2005 Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Hej, Du kan få TX-P42X10Y her til 6417,00 http://www.danskitlager.dk/shop/panasonic-tx-p42x10y-727p.ht ml og TX-42G10E til 8972 http://www.danskitlager.dk/shop/panasonic-tx-p42g10e-726p.ht ml |
|
![]() |
|
NANO.DK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Hva koster G10'eren så i dette fælleskøb? For på Elgigantens webshop koster det 7999,- Redigeret af NANO.DK - 15-Juni-2009 kl. 10:35 |
|
Tv - Pioneer 5090, Macmini med plex
Computer - Cpu: I7 2.6@4.0 ghz Ram: 4x2gb Dominator GT@3ghz Gfx: Evga 480Gtx Dsp: Samsung syncmaster 226bw Hdd: 60gb Ocz Vertex Mb: Evga X58 Sli |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |