|
|
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |
Ivanovich ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Har startet en afstemning http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20956& PN=1
Redigeret af Ivanovich - 21-Februar-2007 kl. 16:09 |
|
![]() |
|
munken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2006 Status: Offline Point: 147 |
![]() |
42" px70 eller 700.. kommer lidt an på hvornår man kan få de 2 modeller, og hvor godt det Anti-glare er..
|
|
![]() |
|
sorhol ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Jeg kunne også være interesseret i en 50"
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Hvis "historikken" holder - så kommer Pana700 et par måneder senere end Pana70.
|
|
![]() |
|
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
her diskutere de fordelene og ulemperne ved 1080p.
efter hvad jeg forstår er nogle af dem kritiske overfor 1080p da prisen blir så meget højere og det kun kommer rigtig til syne ved en 100" skærm.
tror jeg spare pengene og "nøjes" med at købe en px70 42" 720p. den skulle vist tilfredsstille selv de mest hardcore:P:P
|
|
![]() |
|
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
WHAT?? det problem har jeg aldrig hørt om! lyder jo nærmest skræmmende. jeg skal fx bruge mit tv til at spille, se dvd (hd) og se tv2 mm. på. så ligger i en mellemting mellem lcd og plasma.
![]() |
|
![]() |
|
Ivanovich ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Bare rolig sebbe, der var en, jeg mener det var på dette forum, eller også hifi4all.dk, som har den skærm og netop roste dens evne til at modstå retention/burn-in. Han havde spillet deciderede maraton med det samme spil. Og ja det blev på skærmen lidt, men efter kort tid var det helt væk. Kan også se det på min samsung hvis det har stået fast på et still billede lidt tid, men det bliver hurtigt vasket væk. Tør selvfølgelig ikke spå om hvad der kan ske hvis du glemmer at slukke fjernsynet og falder i søvn på sofaen og det står i timevis på et billede. Men jeg ville ikke lade mig skræmme, synes helt klart plasma har flere fordele end LCD. Især fordi burn-in er så lille en risiko. Ved f.eks. at min samsung ps42q7h har et system hvor den vender pixels eller noget, for at modsætte burn-in. Tror også de nye PX70 vil have sådan et system eller bedre.
|
|
![]() |
|
Jasper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
Uh kom nu med de nye skærme .... jeg kan ikke vente !!!!
|
|
|
![]() |
okay.. blev helt urolig! men dejligt at høre. man kan jo også lave de "øvelser" med ens tv så de bedre kan modstå det. og vis de i forvejen har en slags teknologi imod det på px70 så burde man være helgarderet.
uuuuuuuuh jeg glææææder mig!!!
nu håber jeg bare snart der kommer en prisliste for de enkelte produkter. Redigeret af sebbe - 23-Februar-2007 kl. 13:17 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
nu er det ikke fordi jeg vil skræmme dig på nogen måde eller overdrive problemstillingen - men jeg kan på den anden side heller ikke lide hvis du får stukket blår i øjnene af plasma fans eller den generelle plasma propaganda og dermed ødelægger din nye skærm fordi du tror den hellige grav er sikret. Man er ikke helgarderet mod indbrænding eller retention på et plasma hverken af diverse øvelser eller andet - der skal altid udvises særlig forsigtighed på et plasma ved brug af statiske elementer på skærmen. Det er ikke noget kæmpeproblem overhovedet, hvis man er bare lidt fornuftig, men man er altså ikke helgarderet og det er noget man skal tage hensyn til i den måde man benytter skærmen. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Burn in er et problem - især for dem som har det. Heldigvis er PV60 ikke den værste hvad dette angår og hvis PV70 er udviklet yderligere i den retning så er jeg tæt på at sige at det ikke længere er et issue ved Panasonic. |
|
![]() |
|
![]() |
Helt enig med Spawn. Lidt omtanke, så får du nok en god oplevelse. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |