recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb, Butikskøb eller intet køb?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb, Butikskøb eller intet køb?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ShadowDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb, Butikskøb eller intet køb?
    Sendt: 27-September-2008 kl. 10:56
Hej allesammen,

Nu har jeg længe fulgt med herinde og oprettede mig, da jeg er i vildrede og ikke helt ved hvad jeg skal gøre.

Jeg har lige købt et Pioneer 5090H og nu hvor jeg alligevel har spenderet så meget på et godt TV ønsker jeg naturligvis noget lyd der hører til. Det skal bemærkes at det er første gang jeg skal ud og købe ”lyd”, så jeg er ganske blank. Jeg har en stue på godt og vel 25-30 kvm.

Nuværende lydudstyr:

2 x Bose 301 Højtalere – Series 3 – Genial lyd faktisk, men måske lidt for store.

2 x Bose 301 Højtalere – Series 2 – Bruges ikke men har dem liggende.

1x JVC Ax-440 forstærker – Fungerer godt med Bose højtalerne

Udskiftning til?

KEF KHT 5005.2 - Fælleskøbet

Pioneer Lx01 - Jeg har fået en pris på 15.000, gennem anerkendt dansk forhandler.

Eller måske noget helt tredje? Jeg er lidt småforelsket i Lx01 og det er jo et komplet anlæg, hvor jeg får det 5000 billigere end listepris.
Men hvis det er "dårligt" set i forhold til andre ting så foretrækker jeg at bruge penge andre steder.

Help :)

Redigeret af ShadowDK - 27-September-2008 kl. 10:57
Til top
ShadowDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2008 kl. 10:59

Der er vel en eller anden ekspert der kan hjælpe mig med valget?

Det der bekymrer mig er dog at LX01 måske ikke vil kunne spille stuen op ved musik. Det vil jo være synd at bruge så meget uden så at kunne udnytte det.

Men er KEF så meget bedre?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu